tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ZZR - rok 2003 - Mi??os??aw - wielkopolskie

Kawasaki ZZR (2003) - Mi??os??aw/wielkopolskie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo wielkopolskie

Link do ogłoszenia

Cena 14900 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M3442900

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2012-11-15

Opis pojazdu:

Sprzedam liczn besti jak jest KAWASAKI ZZR1200 164PS,UWAGA MOTOR ZOSTA ODBLOKOWANY DOPIERO W 2011r. NOWY AKUMULATOR!!! (14BS)
Co o mojej Kawie:
Kawasaki ZZR1200 (2003 rocznik) mam przez 2 lata, sprowadzony z Niemiec, wtedy jako uywany 6 letni motocykl. Waciwie to kupiem go cakiem przypadkiem, bo akurat w znajomym serwisie mieli takiego, polecili mi go i wzili poprzedni motocykl w rozliczeniu. A e akurat szukaem czego w stylu "XX" do duszych wypadw w wakacje, to przypasowa jak znalaz :)
Kupujc go byem w cikim szoku e to Kawasaki, bo faktycznie nigdy wczeniej o nim nie syszaem. Informacji o nim na forach jak na lekarstwo, nawet na portalach motocyklowych niewiele opisw.
Mimo to zaryzykowaem...

Oglnie:
Oglne wraenia mam do dobre. ZZR1200 wpasowuje si w moim rankingu pomidzy dzisiejszymi GTR1400 a ZZR1400. Podkrelam, e to moje wraenia, a miaem okazj wyprbowa oba wspomniane...

Zalety jako turystyka:
Co do turystyki to temat rzeka :)

Zaczn od bagay:
Na ZZR1200 spokojnie wsadzicie 3 kufry. Nawet centralny, ktry mia ponad 40L. i czasami swoje way... nie przeszkadza w fajnym nawijaniu kilometrw. Poza kuframi (jeli nie macie "plecakw" i moecie zagospodarowa tylne siedzenie) spokojnie dorzucicie spor "rol bagaow" .
Szczerze mwic to na ZZR1200 zaadujecie tyle samo co na GTR1400 i tak jak w GTR nie zrobi to na motocyklu wikszego wraenia.
Przy tym wszystkim motocykl nie wyglda jak objuczony wielbd ... waciwie to z kuframi i bagaem z tyu zawsze wydawa mi si fajniejszy ni bez nich :D

Prowadzenie z bagaem:
Przy maksymalnym obcieniu bagaami motocykl .... waciwie nie odczuwaem jakiej wyranej rnicy w stosunku do jazdy bez nich.
Generalnie zygzak na drodze prowadzi si jak po sznurku. Nawet w podbramkowych sytuacjach.
Du zalet jest to e jest niesamowicie stabilny.
adne koleiny, dziury, wertepy na drodze nie robiy na nim najmniejszego wraenia. Troch tak, jakbym pdzi turbo-nitro-czogiem.
Drug du zalet jest silnik i "misisty" moment obrotowy. Zygzak "cignie" od samego dou rwno i przewidywalnie, wic winkle na trasie nawet przy maksymalnym zaadowaniu pokonywaem z palcem w ...(echem) ... nie mieszajc nawet w biegach :)
Trzeci du zalet jest wspomniana skrzynia biegw. Wrzucasz najwyszy i jedziesz ... tak w skrcie :D ... bez wzgldu na to czy chcesz spokojnie nawija kilometry czy krcisz winkle czy wyprzedzasz (cignie super na 6biegu od 50km/h)
Czwart du zalet jest ochrona przed wiatrem. Nie wiem jak oni t szyb zrobili, ale przy 240 km/h na autostradzie jedziem w komfortowej wyprostowanej pozycji, bez huraganowych wiatrw wok kasku.
Apropo pozycji, ... o niebo lepsza od tej na XX i milion razy wygodniejsza ni w Hayabusie. Miaem okazj porwna na dugich trasach i z tych 3 motocykli pozycj do turystyki ma najlepsz.
Niektrzy si pewnie zachysn ale ... ochrona przed wiatrem moim zdaniem bya duo lepsza ni w pierwszych GTR-ach 1400 ...
Pit du zalet jest to ... e mnie nie zawid nigdy na trasie ...

I jeszcze jedno ... lusterka. Nawet z rol zarzucon na kufry miaem peen ogld na to co za mn. (W przeciwiestwie do GTR-a.)

Wady jako turystyka:
Jest duy ... co oznacza e na parkingach (jeli herlawy) trzeba si napoci. Ja problemw nie miaem, ale mniejsi bd mieli.
Na pewno zaadowany bagaami w manewrowaniu na parkingu jest ciszy od XX czy hayabusy. Gwnie przez to, e na nim sie po prostu wicej zmieci :)
Ta wada akurat znika po odpaleniu go i wrzuceniu jedynki :)

W ZZR1200 mona ustawi odprowadzanie ciepego powietrza z chodnicy w ten sposb, e dogrzewa nogi

Zalety na miecie:

Oglnie rzecz ujmujc, to mj ZZR1200 na miecie, wbrew pozorom, spisywa si cakiem niele. Na wiatach midzy autami - aden problem. Mimo e wydaje si do duy, to w lawirowaniu midzy samochodami by taki sam jak Fazery czy inne lejsze motocykle. Lusterka skadaj si bardzo atwo, wic w razie totalnej ciasnoty mona je w sekundzie zoy i si przecisn.

Na zielonym - odejcie ma niesamowite. Uwaam e jest pod tym ktem o niebo lepszy od XX czy Hayabusy. Dlaczego ? Ano dlatego, e w przeciwiestwie do nich nie ma tendencji do wheelie przy maksymalnym odkrceniu rolki, wic nie do e mona j odkrci porzdnie, to caa moc idzie w przyspieszenie. Jedyne co moe si zdarzy jak przesadzi si z tym "odkrceniem" to pozostawienie ladu po gumie. Szczerze powiedziawszy to power jaki ma startujc spod wiate niewiele ustpuje ZZR1400...

Na czerwonym - hamulce ok. Nawet z duych prdkoci adnie i szybko si zatrzymuje. Nigdy nie "ucieka" mi przyczepno przedniego koa ! Po prostu jest dobrze docione. Zawieszenie - bez zarzutw. adnych nieprzyjemnych reakcji na awaryjne hamowanie. Fajnie wyprofilowali bak, bo zatrzymuje cay ciar w trakcie hamowania wic rce s luniutkie.

Wady na miecie:

Pomimo e na trasie spala do rozsdnie 6-7 l/100km, mi najlepiej tankuje si patrzc na stan paliwa na blacie,rednio 260/270km i tankuj...nigdy mi nie wyszo wicej ni 17,50 do pena.
Jeli na miecie bdziecie wdrowa po czerwonym polu spali powyej 10 litrw. ALE ... eby na miecie wdrowa po czerwonym polu, to trzeba:
a) zaczeka do 3 w nocy jak jest pusto na drodze
b) wyjecha na obwodnic
c) znale dug prost...
W normalnym uytkowaniu na miecie, nie wykorzystuje si nawet 30% moliwoci silnika. (To samo zreszt dotyczy XX czy Hayabusy)

Waciwie to jego gwn wad na miecie jest to, e polskie miasta nie maj tak dugich i tak prostych drg, jak tego bycie sobie yczyli siedzc na nim. Nigdy nie byem "mistrzem prostej" ale ten motocykl wrcz zaprasza do takiej jazdy.

Drug wad jest to, e (nie ukrywam) w zakrtach na miecie lepiej si spisuj wspomniane motocykle. Nie to eby ZZR1200 by jakim uomkiem, bo w zakrty wchodzi niele, ale na pewno nie robi tego tak zwinnie jak porwnywane motocykle. Co za co - stabilno na trasie w zamian za zwinno na miecie. Sporo pomaga silnik, bo jak ju wspominaem jest mocny od najniszych obrotw wic w winklach mona sobie nim pomaga. Porwnuj do Hayabusy z 2010 roku, nie wiem jak w zakrtach spisuj si Hayabusowi rwienicy Zygzaka. Generalnie, trzeba si do niego przyzwyczai i po jakim czasie troch inaczej si w te zakrty wchodzi. Mnie tam nie sprawiao przykroci "winklowanie" po miecie.


Podsumowujc:

ZZR1200 to na pewno motocykl harakterny. Pisaem na pocztku, e w moim odczuciu klasuje si midzy dzisiejszymi GTR1400 a ZZR1400. Jest mocniejszy, szybszy i bardziej agresywny w prowadzeniu od GTR-a , a zarazem jest o niebo wygodniejszy, funkcjonalniejszy, bardziej ekonomiczny jako turystyk od ZZR1400. Na pewno nie jest to motocykl do lansowania si na miecie, ... chocia z drugiej strony, w Polsce jedzi ich tak niewiele, e zawsze wzbudzaem zainteresowanie :icon_mrgreen: ... Tym motocyklem po prostu si jedzi

Co do porwna, to widz to tak:

Duo mocniejszy i daje wicej frajdy z jazdy od: FJR, CBF, etc...
Duo wygodniejszy na trasie od: CBR XX , Hayabusa, ZZR1400

Poza tym jest od nich o wiele taszy !!! . Cena dzi to ok 10-15 tys. z. I z tego co widz utrzymuje si od kilku lat. Serwis jest te sporo taszy ... Czci dostpne s od rki za przyzwoite pienidze ale aha...w motocyklu zostay na ten sezon wymienione wszystkie pyny,oleje,filtry i 4 wiece. Opony DUNLOP 190 jedno sezonowe

No i generalnie, oglnie rzecz ujmujc ... polecam polecam polecam... jeli jeste zainteresowany to zadzwo 667172861 a jeli nie to szukaj dalej...:-)

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2003
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 1200 cm3
Moc: 160 KM / 118 kW
Przebieg: 24 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: czarny

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter

Dodatkowe informacje:

  • serwisowany w ASO

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę