tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Simson KR - rok 1963 - Zielona G??ra -

Simson KR (1963) - Zielona G??ra/

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo

Link do ogłoszenia

Cena 6900 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M3622280

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2013-05-17

Opis pojazdu:

Do sprzedania oferuj niespotykany w Polsce rarytas.

Simson KR 50 z 1963 w cakowicie oryginalnym stanie (bez adnych renowacji) od pierwszego waciciela, z maym przebiegiem (oryginalny, 6500km i cay czas ronie - jest bowiem sprawny i czasami uywany)

Konkrety:

-stan nadwozia i lakieru

Bez korozji i uszkodze, wgniece itp- blacha bez adnych zastrzee.
Lakier jest w 100% oryginalny, aden element nie by ponownie lakierowany. wietny poysk, farba oryginalna moteczkowa, oryginalnie motor jest dwukolorowy- nie jest to PRZERBKA !!
Pojazd ma 50 lat, wic s gdzieniegdzie lady otar, rys, itp- gwnie na owiewce. Ja celowo tego nie ruszaem i nie odnawiaem, bowiem jestem zwolennikiem 100% oryginalnoci. Ale o tym rwnie dalej.

-silnik, przeniesienie napdu, hamulce, ukad jezdny

Silnik odpala bez adnego problemu, za pierwszym razem, dobrze wyregulowany. Ssanie dziaa jak naley.
Zosta ponownie uszczelniony, nie gubi oleju i nie zostawia ladw i nadmiernych zapachw.
Przekadnia zalana wieym olejem wysokiej jakoci.
Hamulce bardzo dobre, oba oczywicie sprawne !
acuch bardzo dobry
Skrzynia biegw i sprzgo dziaa jak naley, biegi nie wyskakuj, nie zacinaj si i chodz tak jak powinny.
Wszystko dziaa lekko i przyjemnie, z wyczuciem.
Kierownica bez adnych luzw.
Koa proste, 100% oryginalne. Obrcze aluminiowe, szprychy chromowane z maymi ladami czasu, wszystko oryginalne i nie przerabiane. Opony trzymaj powietrze. Przednia opona jeszcze oryginalna z pierwszego montau Heidenau, tylna ju innej marki, ale bienik taki sam. W bardzo dobrym stanie.

-chromy i galanteria
chromy na lampie bardzo adne, podobnie aluminium na klaksonie i przedniej konsoli wok licznika kilometrw i prdkociomierza. Uchwyt ssania i pompki rcznej paliwa oryginalny, biay, plastikowy- idealny-podobnie rubki.
Wszystko tak jak powinno- czsto takich detali brakuje.

Kedra wszdzie oryginalna i adna, linki podobnie.
Dzwignia nonego hamulca jak i ,,kopka" do odpalania z maymi ladami, ale adne.

Zamontowane nowe, chromowane lusterko na wzr starego, bardzo dobrej jakoci wykonania, prod. niemieckiej.
Rczki nadal oryginalne, ze ladami uytkowania.
Tylna lampa oryginalna, szklana, podobnie przednia.
Oryginalny baganik razem z gum mocowania bagau (te orygina).
Wszystko zachowane jak fabryka przykazaa.

-detale i elektryka

Elektryka sprawna.
Wycznik zaponu OK, podobnie wiata (dugie/krtkie), klakson !
S zamki i kluczyki do blokady przedniego koa i schowka pod siodem- 2 kompl. kluczy.

UWAGA!
Oryginalny KOMPLETNY zestaw narzdzi w oryginalnym podwjnym etui, oryginalna pompka do k pod siodem.
Peen komplet !

-rejestracja i sytuacja prawna

Motorower jest normalnie zarejestrowany w Polsce, bez adnych cyrkw i kombinacji. Wszystko zgodne z danymi fabrycznymi i modelowymi, numery nadwozia nadal maj oryginaln pomaraczow plomb widoczn na foto (fabryczna).
Biaa tablica rejestracyjna, jeden waciciel w Niemczech od nowoci i jeden w Polsce (od 3 lat).
Tabliczka zamontowana z boku w nieinwazyjny sposb-celowo aby nie dziurawi karoserii.



Na pewno zwrcili Pastwo uwag na natok sw ,,ORYGINALNY".

Celowo je umieciem, aby umoliwi przyszemu nabywcy ocenienie stanu z fotek i porwnanie z opisem. Jestem mionikiem starych motocykli, ale tylko w oryginalnym stanie! Jestem puryst do tego stopnia, e nawet zostawiem oryginalny pokrowiec sioda, na ktry zosta nacignity nowy, pasujcy pod kolor nadwozia.
ELEMENTY jakie byy wymienione za mojej kadencji:
-kolanko wydechu (nowe, niemieckie)
-manetka sprzga(nowa, niemiecka)

Stare, w dobrym stanie (ale z brzydkimi ladami wieku) zostawiem-oczywicie i przeka je kupujcemu - jak bdzie chcia, mona wrci do poprzednich :)



Polecam, cena adekwatna do stanu, oryginalnoci i kompletnoci.
Prosz nie marnowa swojego i mojego czasu z ofertami rzdu 500z, 1000z czy nawet 4000z.
Za takie sumy mona kupi albo wrak albo egzemplarz po marnej renowacji bez papierw z wtpliw oryginalnoci...

Naprawd nie mam cinienia go sprzedawa szybko
Czekam na zdecydowanego kupujcego, ktry wie czego szuka i ma na to rodki.

Prosz uwierzy, e zakup wraka w miar kompletnego za 400-500 euro, sprowadzenie, zarejestrowanie i RENOWACJA (zaley na jakim poziomie) wyjdzie znacznie droej. Jeszcze dobrze jak ma oryginalny niemiecki Brief. Bo rejestracja na ,,zabytkowe" to kolejny TWARDY ORZECH DO ZGRYZIENIA...

A efekt zawsze bdzie gorszy od oryginau. Nie liczc powiconego czasu na szukanie czci i warsztatu- co nieco o tym wiem, jak kto przez to przechodzi to doskonale wie o czym mowa. NIE WYJDZIE TANIEJ !




DU galeri zdj wyl zainteresowanym osobom na mail. Na tym serwisie s ograniczenia iloci fotek oraz nie mona wklei zewntrznego linku do galerii.

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 1963
Pierwsza rejestracja: 01-2019
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 48 cm3
Moc: 2.71924324 KM / 2 kW
Przebieg: 6 500 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch

Dodatkowe informacje:

  • pierwszy właściciel
  • bezwypadkowy
  • zabytkowy

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę