tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki GSX-F / Katana - rok 1999 - ???d?? - ????dzkie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-F / Katana (1999) - ???d??/????dzkie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo ????dzkie

Link do ogłoszenia

Cena 6300 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M3242969

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2012-07-14

Opis pojazdu:

Witam, mam do sprzedania zadbane suzuki Gsx 600f z 1999roku , po wymiane napdu, klockw przd/Ty,
Oleju,opony Ty,(przd spokojnie jeszcze na sezon a przy rozsdnej jezdzie dwa) nowy akumulator.
Motorek nie wymaga wkadu finansowego.Aktualny przegad i opaty.Zapraszam na ogldziny i jazd prbn. Wszelkie pytania prosz kierowa pod nr. 795-518-297 lub 514-925-449

GSX600F pojawi si na rynku w 1987 roku. Pierwsz i jedyn zauwaaln modernizacj przeszed w 1998 roku i obja ona w zasadzie tylko stylistyk. Na prno szuka tu przejaww fantazji, czy techniki rodem z filmw science-fiction. Patrzc na niego przez pryzmat maszyny uytkowej z ewentualn moliwoci dania po garach, prezentuje si zupenie dobrze. Dzi to dobra przejciwka midzy pierwszym sprztem, a czym mocniejszym.

W 1998 roku GSX600F nabra wygldu, z ktrym teraz jest najbardziej kojarzony.
Obe ksztaty, charakterystyczne wloty/wyloty po bokach i lampa w ksztacie okularw to jego znaki rozpoznawcze.
Sam motocykl jest do spory, w kadym bd razie na tyle spory, e jedcy z koszykarsk fizjonomi nie bd na nim wyglda miesznie.
Pozycja za sterami - wygodna.
Nogi ugite pod umiarkowanym ktem, kierownica pomimo sportowego wyprofilowania nie wzmaga embrionalnej pozycji. Przed wiatrem bezproblemowo mona si schowa. .
Zegary s czytelne, mamy zestaw podstawowych kontrolek, cznie z wskanikiem paliwa. Wszystko jest proste i przejrzyste.
Jednostka napdowa to sprawdzony piecyk chodzony olejem i powietrzem, ktry ma opini trudnego do zajechania. Rozwija on moc 86 KM przy 11000 obr/min i moment obrotowy 59 Nm przy 9600 obr/min.
Napd pracuje w charakterystyczny, klekoczcy dla olejkw sposb
Jeeli chodzi o elastyczno silnika, to nie jest ona najlepsza. Aby uzyska zadowalajc dynamik, trzeba pozwoli wskazwce obrotomierza wesoo powdrowa w gr. Troch szkoda, e w sprzcie o uniwersalnym przeznaczeniu nie poprawiono dolnego i redniego zakresu obrotw. Pozostae elementy, takie jak sprzgo czy skrzynia biegw dziaaj bez zarzutw. Sam sposb pracy silnika jest jak najbardziej przyjazny dla uytkownika. Obroty rosn miarowo, bez dzikich skokw i nerwowoci. GSX600F wydaje si by idealnym przejciem z pierwszego powanego motocykla w kolejny. Przy odrobinie chci (no dobrze, nieco wicej ni odrobinie) mona unie przednie koo, ale bez sprzga moe by ciko.

Zawieszenie przd - widelec o rednicy goleni 41mm z moliwoci ustawienia wstpnego napicia i tumienia odbicia.
Zawieszenie ty - monoshock z regulacj. Cao sprawuje si cakiem niele.
Prowadzenie pojazdu jest neutralnie. Na pochwa zasuguj hamulce.
Z przodu w dwie tarcze o rednicy 290mm wgryzaj si dwutoczkowe zaciski, a z tyu robi to taki sam zacisk na tarczy 240mm.
Heble si dobrze dozuje, s skuteczne i trudno si do nich przyczepi.

Modele Suzuki wyposaone w silniki chodzone olejem i powietrzem, takie jak w przypadku GSX-Fa to prawdziwy skarb dla motocyklowych mechanikw - pasjonatw. Przy tej maszynie praktycznie wszystko mona zrobi samemu. Poczwszy od wymiany oleju i filtrw, przez wymian wiec do ktrych jest dobry dostp, a po wspomnian regulacj zaworw. rubowe regulatory s proste w obsudze, przez co podstawowa wiedza z zakresu mechaniki oraz zestaw dobrych narzdzi pozwoli nie tylko zaoszczdzi par groszy, ale przyniesie mnstwo satysfakcji z samodzielnej obsugi wasnej maszyny.



SILNIK
Typ: czterosuwowy, chodzony powietrzem i olejem
Ukad: czterocylindrowy, rzdowy Rozrzd: DOHC,16 zaworw
Pojemno skokowa: 599 ccm
rednica x skok toka: 62,6 x 48,7 mm
Stopie sprania:11,3:1
Moc maksymalna: 86 KM (63 kW) przy 11 000 obr/min
Moment obrotowy: 58,5 Nm przy 9600 obr/min
Zasilanie: cztery ganiki 33 mm Smarowanie: obiegowe pod cinieniem ',
Rozruch: elektryczny Alternator: 360 W Akumulator: 12V 11Ah
Zapon: tranzystorowy
PRZENIESIENIE NAPDU
Sprzgo: wielotarczowe mokre
Skrzynia biegw: szeciostopniowa Przeloenia:1: 3,08; 2: 2,06; 3:1,65; 4:1,40; 5:1,23; 6:1,10
PODWOZIE
Rama: stalowa boczna, z dwoma przykrcanymi podcigami
Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 130 mm
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, skok 135 mm
Hamulec przedni: podwjny tarczowy 290 mm rednicy
Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 250 mm rednicy
Opony przd/ tyt:110/80 V17/ 140/80V17
WYMIARY I MASY
Dugo: 2110 mm
Szeroko: 700 mm
Wysoko:1145 mm
Wysoko siedzenia: 780 mm
Rozstaw osi:1430 mm
Minimalny przewit: 140 mm
Kt pochylenia gwki ramy: 6520'
Masa bez pynw: 197 kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 225 kg
Dopuszczalna masa cakowita: 415 kg
Zbiornik paliwa: 20 I
DANE EKSPLOATACYJNE
Prdko maksymalna: 210 km/h
Zuycie paliwa: 5 - 8/100 km
Przypieszenia: 0-100 km/h w 4,5 s


POZYTYWY WSKAZUJCE NA ZAKUP TEGO MOTYCKLU:

- niezawodny silnik
- ogromna dostpno czci
- hamulce
- wygodna pozycja za kierownic

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 1999
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 600 cm3
Moc: 86 KM / 63 kW
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: czarny

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę