Suzuki GSX-F / Katana (2010) -
Ogłoszenie jest już nieaktualne
Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnychDane kontaktowe
Link do ogłoszenia
Cena 40000 PLN
Do negocjacji
Ogłoszenie M2286840
Status ogłoszenia Aktualne
Ogłoszenie ważne do: 2011-02-25
Opis pojazdu:
Uniwersalny w penej osonie, przygotowany do pynnej jazdy.
Wymarzone wakacje, wspomnienia i komfort podrowania. Do tego ekscytujcy i speniajcy wymagania motocykl. Przedstawiamy turystyczny model z pen oson o miaej stylistyce i duej mocy silnika. Suzuki GSX1250FA - motocykl, ktry pomaga nam dobrze spdza czas.
Odpowiedni komfort podczas sportowej jazdy
Stylowa pena osona
Dziki osonom, sportowym osigom oraz nieporwnywalnej wartoci GSX1250FA stanowi godny wzr do naladowania. Odpowiednio uksztatowane, funkcjonalne osony aerodynamiczne stanowi odzwierciedlenie doskonaego stylu, elegancko wspgrajc z pozostaymi elementami nadwozia. Razem z pionowym reflektorem, zbiornikiem paliwa oraz tyln czci motocykla podkrelaj jego osigi, przyjazny charakter oraz wysoki poziom komfortu podczas sportowej jazdy.
Przyjazne podwozie
Podwozie motocykla GSX1250FA zbudowane jest na rurowej ramie. Kt pochylenia gwki ramy wynosi 25,2 stopnia, a wyprzedzenie widelca 104 mm. Dziki temu odznacza si doskonaymi waciwociami jezdnymi, zarwno podczas sportowej jazdy jak i podrowania po autostradzie.
Charakterystyka tumienia widelca przedniego wyposaonego w amortyzatory o rednicy rury 43 mm, zapewnia pynn reakcj zawieszenia podczas pokonywania rnego rodzaju nierwnoci napotykanych podczas turystycznej jazdy. Zarwno przednie teleskopy jak i tylny amortyzator centralny maj regulowane napicie wstpne spryny, umoliwiajce dopasowanie charakterystyki zawiesze do obcienia motocykla.
Moc zapewniajca komfort podczas sportowej jazdy
Szeroki zakres wysokiego momentu obrotowego
rdem mocy zapewniajcej komfort podczas jazdy motocyklem GSX1250FA jest chodzona ciecz jednostka napdowa o pojemnoci 1255 cm3, wyposaona w ukad wtrysku paliwa i mechanizm rozrzdu DOHC. Zostaa ona stworzona tak, aby zapewni pynne rozpdzanie oraz wysok moc w szerokim zakresie prdkoci obrotowych silnika przydatne podczas jazdy po autostradzie. Silnik zapewnia przyjemn, sportow jazd, dziki wysokiej wartoci momentu obrotowego przy wzgldnie niskiej prdkoci obrotowej silnika. Pynnej pracy jednostki napdowej sprzyja zastosowanie drugiego waka wyrwnowaajcego.
Wewntrzne powierzchnie cylindrw wykonanych ze stopu aluminium s pokryte, opracowan przez Suzuki i wyprbowan podczas wycigw powok niklow, utwardzon wglikiem krzemu z domieszk fosforu o nazwie SCEM (Suzuki Composite Elektrochemical Material). W porwnaniu z typowymi tulejami eliwnymi SCEM pozwala na zmniejszenie luzu toka w cylindrze, ograniczajc tym samym ilo oleju przedostajcego si do komory spalania i podnoszc szczelno piercieni. Ponadto powoka SCEM poprawia odprowadzanie ciepa.
Zwarta komora spalania, zapewniajca wysoki stopie sprania mieci zawory dolotowe o rednicy 31 mm i wylotowe o rednicy 27 mm, ktre s odchylone o 16 stopni od osi cylindra. Trzonki zaworw maj rednic 4,5 mm, co pozwolio zmniejszy opory przepywu.
Uszczelniajce i zgarniajce piercienie pokryte s warstw azotku chromu, ktra nanoszona jest w procesie galwanizacji przeprowadzanym w komorze prniowej metod napylania elektrostatycznego PVD (Phisical Vapour Deposition). Dziki temu powoka jest twardsza i bardziej gadka od tradycyjnej powoki chromowej, obniajc w rezultacie tarcie wewntrzne i poprawiajc jednoczenie uszczelnienie cylindra.
Do chodzenia oleju wykorzystano ciecz chodzc, co umoliwio zachowanie odpowiedniej temperatury pracy silnika. Jednostka napdowa wsppracuje ze skrzyni biegw o 6-przeoeniach, ktre zapewniaj zarwno krtki czas rozpdzania jak i pynn jazd po autostradzie.
Zaawansowany, sterowany elektronicznie ukad wtrysku paliwa wykorzystujcy ukad przepustnic SDTV
W silniku modelu GSX1250FA wykorzystano doskonay, sterowany elektronicznie ukad przepustnic SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve). Dziki niemu czas reakcji silnika na zmian kta otwarcia przepustnicy wydaje si by natychmiastowy, silnik pracuje pynniej, zuywa mniej paliwa i w mniejszym stopniu zanieczyszcza rodowisko.
W kadym z kanaw dolotowych o rednicy 36 mm znajduj si dwie przepustnice. Jedna z nich, nazywana podstawow jest sterowana przez kierujcego motocyklem za pomoc manetki, natomiast druga, za pomoc elektronicznego ukadu sterujcego prac silnika, na podstawie prdkoci obrotowej silnika, pooenia przepustnicy podstawowej i przeoenia skrzyni biegw. Sterowanie pooeniem drugiej przepustnicy pozwala uzyska optymaln prdko powietrza w kanale dolotowym, liniowy charakter reakcji silnika na zmian kta otwarcia przepustnicy, wysok sprawno procesu spalania, oraz wyszy moment obrotowy przy niskiej prdkoci obrotowej silnika.
Automatyczny ukad kontroli prdkoci obrotowej biegu jaowego (ISC
Informacje o pojeździe:
Rok produkcji: | 2010 |
---|---|
Pojazd uszkodzony: | Nie |
Pojemność skokowa: | 1255 cm3 |
Moc: | 97 KM / 71 kW |
Rodzaj paliwa: | benzyna |
Rodzaj napędu: | Łańcuch |
Kolor: | granatowy |
Dodatkowe informacje:
- nowy, nieuĹźywany
ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...
Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2019 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.