Suzuki GSR (2010) -
Ogłoszenie jest już nieaktualne
Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnychDane kontaktowe
Link do ogłoszenia
Cena 31500 PLN
Do negocjacji
Ogłoszenie M2286855
Status ogłoszenia Aktualne
Ogłoszenie ważne do: 2011-02-25
Opis pojazdu:
Poczenie sztuki wspczesnej i wycigowej technologii
Motocykl o sportowym charakterze z oryginaln, innowacyjn stylistyk i niespotykanym komfortem jazdy. atwa w prowadzeniu "szesetka" czca wysokie osigi, zaawansowane rozwizania techniczne z wyznaczajc nowe trendy niepowtarzaln stylistyk.
Najbardziej zaawansowany technicznie motocykl w swojej klasie, wyjtkowy produkt oryginalnej myli technicznej SUZUKI.
Doskonae osigi, pewno prowadzenia, technika, styl i komfort jazdy zostay poczone razem w tym niepowtarzalnym streetfighterze.
Osigi, technika, styl
GSR600 zosta wyposaony w zaawansowany silnik o wysokich osigach, wywodzcy si ze sprawdzonej w wycigach jednostki napdowej GSX-R600, ktra zostaa zmodyfikowana dla uzyskania poszerzonej charakterystyki mocy i wysokiego momentu obrotowego w szerszym zakresie prdkoci obrotowych. Silnik wyposaono w sterowany elektronicznie ukad wtryskowy z podwjnymi przepustnicami (SDTV), dwa waki rozrzdu umieszczone w gowicy, cztery zawory na cylinder i montowany centralnie ukad wydechowy.
Nowoczesna stylistyka starannie czy poszczeglne elementy motocykla, tworzc bry o mocno zarysowanych krawdziach i eleganckim, sportowym wizerunku. Taka stylistyka wpywa pozytywnie na osigi motocykla oraz samopoczucie waciciela, dajc mu wiele satysfakcji.
Unikalna rama ze stopw lekkich oraz aluminiowy tylny wahacz s wykonywane przy uyciu zaawansowanej technologii odlewania wysokocinieniowego, przebiegajcego w warunkach wysokiej prni.
W rezultacie uzyskano poczenie arcydziea sztuki z zaawansowan technologi, harmonii linii z gadk, pozbawion spaww powierzchni gwnych czci ramy. Jest to rozwizanie rwnie pikne, co funkcjonalne.
Elegancka osona czy przedni cz zwartego, 16,5-litrowego zbiornika paliwa z gwnymi wspornikami przedniej czci ramy i oson chodnicy. Opywowe boczne osony umieszczone s wsko pod jednoczciowym siedziskiem, aby uatwi kierowcy podpieranie si podczas postojw. Siedzisko zostao zaprojektowane tak, aby dostarczy kierowcy i pasaerowi jak najwicej komfortu. Jest ono wykoczone eleganckim winylowym poszyciem w dwch odcieniach. Unikalna tylna cz motocykla osania centralnie zamontowany tumik i podwjne wiata tylne wykonane w technologii LED.
Zespolony, wielo zwierciadowy przedni reflektor, z arwk halogenow H4 60/55W zawiera dwa wiata pozycyjne i jest zintegrowany z aerodynamiczn oson tablicy przyrzdw. Chromowane lampy przednich i tylnych kierunkowskazw maj unikalny ksztat. Przednie lampy kierunkowskazw zostay zabudowane w czoowej krawdzi osony zbiornika paliwa, tylne za - zamontowane na tylnym botniku.
Niedua dolna owiewka umieszczona pod silnikiem, podkrela oryginalny wizerunek GSR600.
Tablica przyrzdw GSR600 zawiera analogowy obrotomierz, ciekokrystaliczny prdkociomierz i wskanik przeoenia skrzyni biegw, licznik kilometrw, podwjny licznik przebiegu dziennego, wskanik poziomu paliwa i zegar. Kontrolki diodowe sygnalizuj wczone kierunkowskazy, pozycj biegu jaowego, wiata drogowe, cinienie oleju, dziaanie immobilizera i wtrysku paliwa (FI). Dodatkowo u autoryzowanych dealerw SUZUKI mona zamwi przedni owiewk.
Wycznik zaponu zosta umieszczony w wygodnym miejscu na przedniej czci zbiornika paliwa, tu za grna pk przedniego widelca. Immobilizer naley do wyposaenia standardowego.
Wszystkie podzespoy tworz wyjtkowy przykad poczenia pikna formy z funkcjonalnoci uzyskan dziki zastosowaniu zaawansowanych technologii. Niepowtarzalno GSR600 podkrelaj eleganckie chromowane elementy, gbia koloru lakieru oraz wysoka jako wykonania i staranny monta motocykla.
Zaawansowana technika w ruchu miejskim
Silnik GSR600 jest przykadem wykorzystywania najnowszych rozwiza technicznych dla potrzeb codziennej eksploatacji. Krtko mwic, jest to chodzony ciecz, rzdowy, czterocylindrowy, czterosuwowy silnik z dwoma wakami rozrzdu w gowicy (DOHC) i czterema zaworami na cylinder.
rednica cylindrw i skok tokw rwne 67 mm i 42.5 mm daj czn pojemno 599.4 cm3 oraz najlepszy w klasie stosunek rednicy do skoku rwny 0.634:1. Uzyskany stopie sprania wynosi 12.5:1. Silnik jest bardzo zwarty, a naprzemiennie uoone waki skrzyni biegw zostay umieszczone w trzy czciowej skrzyni korbowej.
Ksztat gowicy cylindrw wywodzi si wprost z modelu GSX-R600, cechuje si zwartymi komorami spalania i maymi ktami obsadzenia zaworw. Zawory dolotowe o rednicy 27,2 mm ustawione s pod ktem 10 stopni w stosunku do osi cylindra, a zawory wylotowe o rednicy 22 mm zostay obsadzone pod ktem 12 stopni w stosunku do osi cylindra.
Kady waek rozrzdu jest drony w celu obnienia jego masy, a krzywki zostay zaprojektowane tak, aby zwikszy moment obrotowy w zakresie rednich prdkoci obrotowych silnika.
Toki wytwarzane s w nowo opracowanej przez Suzuki technologii Suzuki Super Cast (SSC), w ktrej proces odlewania elementu odbywa si pod wysokim cinieniem, co zmniejsza porowato odlewu i zwiksza jego wytrzymao. Toki maj krtkie paszcze, ktre s dodatkowo wycite po bokach w celu zmniejszenie tarcia i zwikszenia sprawnoci silnika. Do produkcji korbowodw wykorzystano stal chromowo-molibdenow. Grny piercie uszczelniajcy i piercie zgarniajcy na kadym z tokw zostay pokryte warstw chromowo - azotow przy uyciu systemu napylania prniowego (PVD), w ktrym azotek chromu jest odparowywany i nanoszony na elementy w komorze prniowej. Warstwa azotku chromu ma bardziej jednolit grubo i gadsz powierzchni od konwencjonalnych pokry chromowych, co wpywa na zmniejszenie tarcia oraz zuycia oleju, jednoczenie podnoszc trwao silnika.
Tuleje cylindrowe s zintegrowane z grn czci skrzyni korbowej i s pokrywane opracowan przez SUZUKI, sprawdzon w wycigach, powok niklow utwardzon wglikiem krzemu z domieszk fosforu (SCEM). W porwnaniu do cylindrw wykonywanych przy uyciu bardziej tradycyjnych metod cylindry SCEM pozwalaj na szybsze odprowadzanie ciepa i lepsze spasowanie toka z cylindrem, co pozwala na zwikszenie sprawnoci silnika.
Skrzynia biegw ma sze przeoe. Najwysze i rednie biegi dopasowane s do warunkw, jakie wystpuj na trasie, a stosunkowo niskie przeoenia pierwszego i drugiego biegu zostay dobrane specjalnie do jazdy w ruchu miejskim.
Elektronicznie sterowany wtrysk paliwa SDTV i elektroniczne sterowanie prac silnika
Suzuki GSR600 zosta wyposaony w rewolucyjny ukad elektronicznie sterowanego wtrysku paliwa SDTV z czterema gardzielami o rednicy 38 mm, ktry oryginalnie opracowano dla motocykli serii GSX-R. W rozwizaniu tym zastosowano po dwie przepustnice na kad z gardzieli, z ktrych pierwsza sterowana jest przez kierowc przy pomocy manetki, a druga jest kontrolowana przez 32-bitowy elektroniczny modu sterujcy prac silnika (ECM), wykorzystujcy dane o prdkoci obrotowej silnika, aktualnym przeoeniu skrzyni biegw i pooeniu manetki gazu. Druga przepustnica jest otwierana i zamykana tak, aby utrzyma optymaln prdko przepywu powietrza zasysanego w celu otrzymania gadkiej i bardziej liniowej reakcji silnika na zmiany pooenia przepustnicy. Uzyskano rwnie popraw sprawnoci procesu spalania, co zwikszyo moment obrotowy w zakresie niskich prdkoci obrotowych i obniyo zawarto szkodliwych zwizkw w spalinach. Kolektory wydechowe cylindrw drugiego i trzeciego oraz kolektory wydechowe cylindrw pierwszego i czwartego cz przewody o maej rednicy, co dodatkowo podnosi moment obrotowy w zakresie niskich prdkoci obrotowych.
Opracowany przez SUZUKI system AFIS automatycznie reguluje otwarcie przepustnicy w czasie rozruchu zimnego silnika i pomaga szybko osign waciw temperatur pracy.
Objto dawki wtryskiwanego paliwa jest wyliczana przez elektroniczny modu sterowania prac silnika ECM na podstawie danych o prdkoci obrotowej silnika, podcinienia w ukadzie dolotowym, pozycji przepustnicy i informacji zwrotnej z sondy lambda umieszczonej w ukadzie wydechowym.
Opracowany przez SUZUKI system ograniczajcy toksyczno spalin PAIR (Pulsed secondary AIR) dostarcza powietrze z obudowy filtra powietrza poprzez zawr redukcyjny do kolektora wylotowego, zmniejszajc emisj tlenku wgla dziki procesowi dopalania wglowodorw.
Wykonany ze stali nierdzewnej ukad wydechowy zawiera katalizator z sond lambda dziki czemu GSR600 spenia wymagania dotyczce czystoci spalin EURO3.
Duy, 6,5-litrowy stalowy tumik umieszczony pod siedzeniem jest cichy, wydajny i ma przyjemne dla ucha brzmienie.
Zaawansowane podwozie
Aluminiowa rama i wahacz GSR600 zostay precyzyjnie zaprojektowane tak, aby sprosta wymaganiom stawianym przez zwikszone osigi silnika oraz po to, aby zapewni sportowe, pewne prowadzenie i wygodn jazd. Rozstaw osi motocykla wynosi 1440 mm, kt wyprzedzenia widelca ma warto 22.5 stopnia, a wyprzedzenie widelca wynosi 105 mm. Najnisza wrd konkurentw wysoko sioda wynosi jedynie 785 mm a masa motocykla bez pynw stanowi warto zaledwie 183 kg.
Duo uwagi powicono dopracowaniu wygodnej i odpronej pozycji zarwno dla kierowcy jak i dla pasaera, zapewniajc atwy dostp do manetek kierownicy zamontowanej na grnej pce przedniego widelca. Siedzisko zostao zaprojektowane tak, aby komfortowo podrowa przez cay dzie po autostradzie oraz eby kierowca mg wygodnie opuci nog do podparcia si podczas postoju. Tylna cz zbiornika paliwa harmonizuje z ksztatem siedziska i pozwala kierowcy pewnie zaprze si o ni kolanami podczas hamowania i pokonywania zakrtw.
Przednie teleskopy Kayaba maj rury none o rednicy 43 mm i zapewniaj skok przedniego koa o dugoci 130 mm. Regulacja napicia wstpnego spryny umoliwia dostosowanie twardoci przedniego zawieszenia w zalenoci od wagi motocyklisty i pasaera. Pojedynczy amortyzator tylnego koa Kayaba, z regulacj tumienia siy odbicia oraz wstpnego napicia spryny, zosta zamocowany za pomoc progresywnego cznika zawieszenia.
W peni pywajce dwie przednie tarcze hamulcowe o rednicy 310 mm wsppracuj z czterotoczkowymi zaciskami TOKICO, dziaajcymi w konfiguracji przeciwsobnej. Pojedyncza tarcza tylnego hamulca wsppracuje z jednotoczkowym zaciskiem TOKICO.
Odlane ze stopw lekkich koa maj po trzy szprychy o spiralnej geometrii i rozmiarach: przednie - 17M/C x MT3.50 i tylne - 17M/C x MT5.50. Standardowo zastosowano opony Bridgestone o rozmiarze 120/70ZR17M/C 58W na kole przednim i 180/55ZR17M/C 73W na kole tylnym.
Transport gratis!
Akcesoria w super promocyjnych cenach!
Piotr Wiseka
Liberty Motors
Al: Solidarnosci 12B 25-323 Kielce
tel. 041 3405555
gsm +48 669971361
piotr.wiselka@libertymotors.pl
www.libertymotors.pl
Dane kontaktowe
Ogoszenie Dotyczy salonu w Kielcach
Informacje o pojeździe:
Rok produkcji: | 2010 |
---|---|
Pojazd uszkodzony: | Nie |
Pojemność skokowa: | 599 cm3 |
Moc: | 98 KM / 72 kW |
Rodzaj paliwa: | benzyna |
Rodzaj napędu: | Łańcuch |
Kolor: | biały |
Dodatkowe wyposażenie:
- elektryczny starter
- ABS
Dodatkowe informacje:
- nowy, nieuĹźywany
ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...
Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.