tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Yamaha WR250f WR 250f IGLA! yz cr kxf rmz sxf - rok 2002 - okolice W-wy - mazowieckie

Yamaha WR250f WR 250f IGLA yz cr kxf rmz sxf (2002) - okolice W-wy/mazowieckie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo mazowieckie

Link do ogłoszenia

Cena 10100 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M673849

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2008-03-18

Opis pojazdu:

Witam,
Do sprzedania Yamaha Wr250f z roku 2002 (wersja kopana - bez rozrusznika) . Bardzo elastyczny 4t, z pokazna moca (przedtem mialem duzo duzo setek, starszych i nowszych i Wr'ka nie ma sie co wstydzic ). Jest to wersja na rynek Amerykanski i w mojej opinii jest to duzy plus. Dlaczego? Wersja USA posiada znacznie wiekszy zbiornik paliwa, ktorego zalety poznajemy w czasie dluzszego wypadu lub chociazby 1,5 godzinnych zawodow crosscountry na ktorych nie tracimy cennych sekund na tankowanie motocykla. Ponadto wydech na stany brzmi naprawde pieknie i oferuje moc zblizona do markowych wydechow znanych firm. Jezeli chcemy pojezdzic ciszej po ulicy- nie ma problemu! Mocujemy "tutke" blokujaca (jedna srubka) i Yamaha jest cichutka (oczywiscie odbija sie to na charakterystyce i mocy).
Jezeli chodzi o dodatki nieseryjne:
-mega potezna plyta pod silnik oslaniajaca przewody olejowe, pompe cieczy, dekiel od zaplonu
-akcesoryjna prowadnica lancucha
-odpowietrzniki amortyzatorow (jeden klik zamiast wykrecania srubek)
-gruba kierownica Magura (dokladnie to co w KTM'ach - oslona na kierownice to WRP)
-handbary acerbisa z listwa.
Jest to seryjna wr'ka, a nie jakas kombinowana yz'ka z papierami. Cala instalacja elektryczne sprawna. Swiatla swieca, stop jest. Wszystkie plastiki oryginalne (zmieniany byl jedynie przedni blotnik - mam oryginal) prezentuja sie bardzo ladnie. Seryjna okleina swiadczy o malych p rzebiegu.
Jezeli chodzi o stan wizualny to wszystko widac na zdjeciach. Motocykl ma rysy ktorych nie da sie uniknac, ale plastiki nie sa popekane, naklejki wygladaja bardzo ladnie (okleina z prawej strony jest troche zmeczona ;) ).
Teraz najwazniejsze czyli stan techniczny. Tutaj nie mam wr'ce nic do zarzucenia. Co drugi motocykl z tych lat ma strzelony tylny stelaz, podnozki maja taki luz ze dzwonia, nie maja trzymania itp itd. Tak zmeczony motocykl jest naprawde ciezko odbudowac. Mozna sobie zmieniac i zmieniac kolejne podzespoly a i tak nie otrzymamy zadowalajacego efektu. Wr'ka jest w 100% prosta, luzu nie ma nigdzie, podnozki ostre. Wszystkie czesci silnikowe to ORYGINALNE ELEMENTY YAMAHY. W tamtym sezonie (motocykl nalezal do kolegi) niestety nawalila korba (niektore sztuki mialy wadliwe korbowody). Wtedy motocykl polecial do serwisu Brothers Racing i wymieniono:
-tlok (nominalny, nikasil jak nowy)
-lancuszek rozrzadu
-lozyska i TULEJKI (ktore ludzie z reguly ignoruja) w kolach
-korbowod
-lozyska na wale
-jeszcze pare pierdol ktorych nie pamietam.

Od tej pory motocykl naprawde nieduzo jezdzil jednak w ostatnim czasie wymienilem:
-uszczelniacze (AllBalls) z przodu . zawias zalany 5w Castrola
-kpl klockow hamulcowych ferrodo (0km przebiegu obecnie)
-lancuch DID VT2 (Xw-ring stworzony specjalnie dla wyczynow o malych pojemnosciach - najwyzszy DID)
-zebatki
-nowa opona z tylu (na zdjeciu jest felga 19" pozyczona od kumpla. Obecnie motocykl jest na oryginalnej 18" feldze).
-gripy renthala

O regulacji zaworow i wymianach oleju nie bede pisal bo wiadomo ze to sie robi na biezaco. Co wiecej moge napisac... Tarcze proste bez jakiegokolwiek rantu, felgi nie bija ani troche, szprychy nie zapieczone jak w co drugiej crossowce.
Reasumujac motocyklowi nie mam nic do zarzucenia, ciezko trafic taka wr'ke. Yamaha ma naprawde nieduzy przebieg i jest godna polecenia. Cena adekwatna do stanu. Wszyscy wiemy ile kosztuje doprowadzenie 4suwa do swietnego stanu (chociaz nie zawsze jest to mozliwe), wiec jak ktos woli to niech kupi 1000zl taniej i rzezbi w kupie :).
DODAJE: Lancuszek rozrzadu Yamahy (na zapas), kpl. linek z pancerzami (tez oryginal), zapasowe klocki na tyl

MOTOCYKL KUPIONY W USA W SALONIE W ROKU 2004!!

Pozdrawiam

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2002
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 249 cm3

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę