REJESTRACJA | LOGOWANIE

Simson SR 50 (1988) - Rosn?wko/wielkopolskie

Simson SR 50 - rok:1988 - sprzedaż - Rosn?wko - wielkopolskie - M1366867
Simson SR 50 - rok:1988 - sprzedaż - Rosn?wko - wielkopolskie - M13668671MINI Simson SR 50 - rok:1988 - sprzedaż - Rosn?wko - wielkopolskie - M13668672MINI Simson SR 50 - rok:1988 - sprzedaż - Rosn?wko - wielkopolskie - M13668673MINI

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Zobacz podobne

TAGI 
SR (3691)
50 (6448)
Simson (4562)
SR 50 (456)
Simson SR 50 (89)
Simson SR (167)
Simson 50 (149)

Link do ogłoszenia

Powiadom znajomego

Cena 2500 PLN
Ogłoszenie M1366867|Status ogłoszenia Nieaktualne
Do negocjacji,
gielda scigacz nieaktualne pieczec

Opis pojazdu:

!!!SUPER SIMSON SKUTER!!! !!!PROFESJONALNY TUNING!!! POLECAM ŚWIETNA MASZYNA!!! CENA DO NEGOCJACJI!!! PROSZE DZWONIĆ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY NA MIEJSCU PO OBEJRZENIU. ZALEŻY MI NA CZASIE WIĘC MOGE SPORO OPUŚCIĆ Z CENY!!!!! DZWONIĆ!!!!!! "NOWOCZESNE" CHINSKIE SKUTERKI NIE MAJĄ Z TYM SIMSONEM ŻADNYCH SZANS!!! TUTAJ FOTKI: http://www.bikepics.com/members/kubootek/88sr60/ PROSZĘ DOKŁADNIE PRZECZYTAĆ PONIŻEJ!!!!!!!!! Simsona kupiłem kilka lat temu jako pierwszy motorower którym mogłem jezdzić na karte. Od tego czasu zaczęła się moja przygoda z motoryzacją. Gdy go kupiłem nie był w najlepszym stanie. Silnik jak i elektryka była do poważnego remontu. Lakier był położony zupełnie nowy.Tylne światło jest okrągłe ale klosz jest biały, kierunki kwadratowe białe. Ciemno zielonu metalik, czarne dodatki (teraz czarne matowe) oraz białe felgi co wygląda razem bardzo ładnie. Na początku w simsonie wymieniłem oczywiscie olej, zawsze najlepszy, zresztą jak wszytsko, ale do tego dojdziemy pózniej. A wiec olej, linki (oczywiście oryginalne niemieckie- bardzo wytrzymałe) oraz magneto (niemieckie) bo na starym poszły nity oraz opone przednią VeeRuber taką jodełke- bardzo dobra przyczepność oraz myśle ze z wyglądu też ok. Z tyłu jest taka sama. Wymieniłem tez pokrycie siedzenia na to lepszej jakości (sztywne, nie wyciera się i nie fałduje). Tak że na wejściu 250zł włożyłem. Na następny sezon zafundowałem bardzo generalny remont silnika oraz instalacji ponieważ nie działały światła. Nie będę się rozpisywał, napisze co założyłem: -CYLINDER RZT POWER 60cmm (niemcy) z tłokiem jednopierścieniowym oraz specjalną głowicę do tego. (tutaj opis : http://rzt.de/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=929&category_id=11&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=29 ) [290zł] -WAŁ MZA (niemiecki) s70 z wypełniaczami (większa kompresja moc, obroty)wał jest wzmacniany nawet do 70 i 80cmm więc można śmiało dalej przerabiać. [230zł] -ŁOŻYSKA na wał KOYO(japońskie) z teflonowym koszyczkiem- luz C3- sportowe łożyska (reszta łożysk SKF- niemcy) [40zł] -GAZNIK- AMAL 18T- super tuningowy gaznik sportowy nowej produkcji niemieckiej- pali na kopa, łatwy w regulacji, daje moc [300zł] -FILTR STOŻKOWY- niezbędny do AMALa -USZCZELKI oryginalne niemieckie -SIMERRINGI- najlepszej jakości, brązowe i zielone(guma bardziej elastyczna, nie kruszeje)niemieckie -TARCZE SPRZĘGŁA- oryginalne niemieckie DDR- najlepsze- następne 10 lat bez wymiany -LUSTERKA łezki czarny mat bardzo ładnie pasują -GUMY zawieszenia silnika -SZCZĘKI HAMULCOWE niemieckie -AMORTYZATORY PRZEDNIE- regeneracja- nowe sprężyny, uszczelki, olej -WENTYLATOR założony przed głowicą z gustownym wyłacznikiem kolo licznika- moge zdjąć wg. życzenia -KORKI wlewu oleju oraz do reg. sprzegłai wylewu oleju. [RAZEM TO WYSZŁO JAKIEŚ 1200zł] oraz -CEWKI- zapłonowa, do świateł i ładowania nowe -CEWKA BUTELKOWA- nowa -PRZERYWACZ -KONDENSOTOR- narazie org. ale planuje włożyc od fiata poniewaz ma większą pojemnośc i jest wytrzymalszy -KABLE- wiele nowych -AKUMULATOR- zupełnie nowy, idealny, trzymany w domu i regularnie doładowywany przez zime -MODUŁ- PRZERYWACZ I REG. NAPIĘCIA ŁADOWANIA- nowy SEGU- bezawaryjny -WSZYSTKIE ŻARÓWKI NOWE -INSTALACJA ZAKŁADANA WG. SCHEMATÓW -BEZPIECZNIK- nowy niemiecki [RAZEM TO OKOŁO 300zł] z wizualnych spraw to tak: -POLERKA (nie na lustro tylko tak rozsądnie)- lagi przednie, kapy silnika, piasty kół itp. -NAKLEJKI- dodatkowe, gustowne bodajże 3 naklejki (zielona jaszczurka pod kolor sima, leo vince z boku i liqui moly z drugiej strony -POLAKIEROWANE- metal pod siedzeniem, raczki, bagażnik i postawa świateł i rączka pięknie na czarny mat oraz świeze felgi białe oraz przedni błotnik na czrny mat . -PODNÓŻKI Z BLACHĄ ALUMINIOWA RYFLOWANĄ !!!UCZCIWIE!!! WADY I TO CO TRZEBA ZROBIĆ: -na podnóżkach i owiewkach są małe odpryski lakieru co jest normalne gdy się jezdzi po piasku i też niedługo będę je usuwał. UWAGA to NIE są żadne ubytki i w tych miejscach nic nie zdzewieje są to malutkie kropeczki powstale od uderzenia kamieni czy na podnóżkach od błota na butach. (bede zamalowywał specjanym markerem-lakierem.) -tylni lewy migacz jest pęknięta obudowa ale klosz ok, a znowu z przodu klosz jest delikatnie spękany więc wystarczy kupić cały migacz klosz + obudowa. ja jeżdze jak narazie na sklejonym tylnim, bo to co z przodu to prawie nie widać. WAŻNE!!! SIMSON NA TYM OSPRZĘTEM OSIĄGA 9 KM i około 90km/h (przy zmianie zębatki 100km/h) ale brakuje mu do tego dobrego dotarcia bo JEST NA DOTARCIU (zrobione ok 150km tak na 400km) i wydechu najlepiej spawanego, ale nie kupiłem go bo narazie jest na dotarciu więc radze się wstrzymać. (na następny sezon jak najbardziej wskazany wydech spawany na zamówienie (podam namiary) SIMSON DO OBEJRZENIA NA MIEJSCU PROSZE DZWONIĆ, CHĘTNIE ODPOWIEM NA WSZELKIE PYTANIA ZALEŻY MI ABY SIMSON TRAFIŁ W DOBRE RĘCE. !!!UWAGA!!! W CENE WLICZONY SIMSON ORAZ: -KASK DRAGON SREBRNY -KLUCZ DO SWIEC -BAGAŻNIK BOCZNY -OLEJ DO PALIWA SYNTETYCZNY CZERWONY -PRAWIE PEŁNY BAK BENY (jak narazie, bo simson w ruchu) -OLEJ DO SKRZYNI -PRZYRZĄD DO ŚCIĄGANIA SWORZNIA TŁOKOWEGO BEZ KRZYWIENIA WAŁU -SCIĄGACZ DO MAGNETA -PRZYRZĄD DO REGULACJI SKRZYNI BIEGÓW -ZAPASOWE KLINY, USZCZELKI, ITD. -INNE NARZĘDZIA I KLUCZE ITP. POLECAM ZAKUP TEJ MASZYNY, NA PEWNO NIKOGO NIE ZAWIEDZIE!!!!! SIMSON ŚWIEŻO PO POMALOWANIU FELG, BAGAŻNIKA, RĄCZKI TYLNIEJ, PRZEDNIEGO BŁOTNIKA. ZAŁOŻYŁEM NOWY, LEPSZY KONENSATOR OD FIATA, SIMSON, CHODZI IDEALNIE, RÓWNO, MA JESZCZE WIEKSZEGO KOPA, PO NAGRZANIU NIE GAŚNIE I ODPALA BEZ PROBLEMU. !!!CENA DO NEGOCJACJI PROSZE DZWONIĆ, PYTAĆ, PISAĆ!!! SIMSON PIĘKNA SPRAWA- LAĆ, DOTRZEĆ I JEZDZIĆ.

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 1988
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 60 cm3
Moc: 9 KM / 7 kW
Przebieg: 1 200 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: zielony

Dodatkowe wyposażenie:

  • baga

Dodatkowe informacje:

  • bezwypadkowy
  • zarejestrowany w Polsce

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

(treść tej strony nie była jeszcze komentowana)

DODAJ KOMENTARZ

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty.

Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Mówią o nas

Facebook Facebook
Dodaj ogłoszenie

KATEGORIE

RODZAJE POJAZDÓW

WOJEWÓDZTWA

ARCHIWUM

2008

2009

2010

2011