tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Pozosta??e JNDIAN Scout 101 - rok 1931 - NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Pozosta??e JNDIAN Scout 101 (1931) -

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo
tel. (48)58 554 81 91
faks (48)58 554 81 91
kom. (48) 502748727

Link do ogłoszenia

Cena 69900 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M997774

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2008-10-11

Opis pojazdu:

-motocykl w peni odrestaurowany,sprawny
-pena dokumentacja
-Rozrzd: dolnozaworowy, chodzenie powietrzem
-Pojemno skokowa: 45,44 cala szeciennego (744,62 ccm)
-rednica x skok cylindra: 2 7/8 x 3" (73 x 88,9 mm)
-Stopie sprania: 6,61:1
-Moc maksymalna: 20 KM
-Instalacja elektryczna: prdnica prdu staego Auto-Lite 6V
-Zapon: bateryjny
-Silnik - sprzgo: ukad trzech k zbatych
-Sprzgo: wielopytkowe pracujce w kpieli olejowej
-Skrzynia biegw: trzystopniowa z rczn dwigni
-Napd tylnego koa: acuch rolkowy
-Rama: stalowa, rurowa w dolnej czci podwjna
-Zawieszenie przednie: wahacz z amortyzatorem pirowym
-Zawieszenie tylne: sztywne
-Hamulec przedni: od 1928 r. bbnowy
-Hamulec tylny: cierny tamowy, od 1929 r. bbnowy
-Opony: 18x4,00

Wymiary i masy
Masa pojazdu: 168 kg
Rozstaw osi: 57,125 cala (1451 mm)
Zuycie paliwa: 4,5 l/100km
Prdko maksymalna: 115km/h

-W ROZLICZENIU PRZYJM TWJ SAMOCHD LUB INNE PROPOZYCJE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56422,2165002.html

... W kwietniu 1928 r. wiat mia si sta wiadkiem najwikszego przeomu w rozdziale Indian Scout - nowy model nazywany odtd Scout 101 otrzyma now ram z mniejszym, bardziej ksztatnym zbiornikiem paliwa, jak rwnie bbnowy hamulec przedniego koa. Obok modelu Scout 101 37 cu. in stworzono silnik o pojemnoci 45 cu. in (750 ccm) i mocy okoo 20 KM. Bliniaczo podobny motocykl z wikszym silnikiem nazwano Police-Scout (Scout-45). Po roku wycofano model z mniejszym silnikiem, wprowadzajc dalsze zmiany w ksztacie ramy, co miao wpyn na dalsze polepszenie i tak zachwycajcych wasnoci trakcyjnych motocykla. Dotychczas stosowany hamulec tamowy z tyu zastpiono odejmowanym od koa bbnem, natomiast dwigni gaszenia silnika znajdujc si do tej pory na zbiorniku przystosowano do obsugi nog.

W latach 1930-31 nastpiy zmiany na poziomie kosmetyki. Wprowadzono bardziej wydajny reflektor (1930 r.), pod lamp przeniesiono mocowanie nowego sygnau dwikowego z toczonym wizerunkiem gowy Indianina.

Wtedy te zmieniono ksztat kierownicy z masywnym poprzecznym wzmocnieniem. Prcz nowego schematu malowania zaproponowano pokrywanie niektrych elementw motocykla powokami kadmowymi i chromowymi. Dla uatwienia zmiany koa tylny botnik podzielono zawiasem. Ukad wydechowy zosta uatrakcyjniony tzw. rybim ogonem. Wprowadzono pomp oleju, ktrej wydatek zalea od obcienia silnika, a dokadnie od pooenia dwigni gazu. Oficjalnie pod koniec 1931 r. wycofano z produkcji przynoszcy tyle sawy model Scout 101. Chocia przeomowy model Scout 101 wyszed z produkcji, sama nazwa pozostaa jeszcze na rynku.

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 1931
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 750 cm3
Moc: 20 KM / 15 kW
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: czerwony

Dodatkowe informacje:

  • sprowadzony
  • zabytkowy

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę