tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Piaggio ZIP SP - rok 2002 - Warszawa Praga Po?udnie - mazowieckie

Piaggio ZIP SP (2002) - Warszawa Praga Po?udnie/mazowieckie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo mazowieckie

Link do ogłoszenia

Cena 5000 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M1340520

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2009-06-13

Opis pojazdu:

Witam wszystkich zainteresowanych ogoszeniem mam na sprzeda jak opisany wyej skuter/motorower marki PIAGGIO ZIP SP zainteresowani zapewne wiedz e na tych skuterach najczciej cigaj sie zawodnicy na torach i jest to skuter najlepszy do ostrych zakretw pokonwania ich z duo lepszym poczuciem bezpieczestwa jak i z wiekszymi prdkociami co prawda jest to may skuter ale chyba jko jedyny z motorowerw moe pochwyci sie regulowanym siedzeniem dobrymi hamulcami(ktre sa ulepszone) dobrymi waciwociami jezdnymi i najwysze osiagane moce s wanie przy silnikach PIAGGIO LC wiec przejdmy do skutera jest on w orginalnym malowaniu jego wady to:
-dziura w siedzeniu nie wymieniaem ani nie obszywaem poniewa siedzenie jest orginalne
-mia2 szlify delikatne!!! dlatego jest podrapany z jedenj strony to kto sie we woszech wyozy z drugiej to moje dzieo ja iaem delikatnego szlifa przy 40km/h oczywicie niec poza rysami sie nie stao rama prosta zawiesaenie te kierownica jak najbardziej prosta i orginalna jak wszystko poza drobnym tuningiem o ktrym zaraz napisze
-przebieg jest te nie orginalny 6000km dodajac jakies ok 2000-3000km bya urwana linka predkociomierza jak go braem z td wiem i jest troche wiecej a nie wiecej ni 10000km poniewa ja pierwszy cigalem wszystkie blokady oraz byowida po pasku i caej przekadni bya delikatnie abrudzona syfem wycierajcego sie paska jestem mechanikiem od 2005 roku i uchodze za jednego z lepszych w warszawie potwierdzenia moecie szuka na stronie www.sqtery.com a dokadnie na forum u osb dluej siedzcych w temacie skuterw mj byly nick z tego forum "Marcin-RuNNer"
-ostatnia wada to ostatnio ukreciem jedn rube od dekla przekadni mi to nie przyszkadza z td nie robie tego potrzeba tylko przewierci i nagwintowa

Teraz kwestje co jest co wie tak:

Silnik i uk. paliwowy:
-ozyska C4 SKF teflonowy koszyk 150z
-wa RMS Racing (peny) 300z
-cylinder DR ponad 70ccm (tok fabrycznie o rednicy fi 48mm dwa piersciernie moc do 14KM z fabrycznie polerowana gowica) 550z
-nowa reperaturka pompy wody RMS (ozyska,uszczelniacze,dystans,oska,wirnik)60z
-wieca NGK zwyka B9ES 20z
-uk. wydechowy WEAPON(z tego wzgledu e ta sama cena co next-r a lepsza moc) 400z
-karetery tuned poszeone kanay i polerowane 200z
-nowe przewody paliwowe 20z
-ganik seria deleorto 17,5 z dysz 105 15z koszt dyszy
-stoek wygldowo malossi e5 w rzeczywistoci to podrubka z obudowa w naklejce carbonowej 50z
-membrany orgina malossi carbon 0,30mm 30z
-wariator seria
-rolki malossi 5g 40z
-spryna centralna biaa malossi 30z
-sprzgo seria
-sprynki na sprzgo malossi czarne najtwardsze do serii 30z
-pasek DAYCO 70z
-nowy orginalny piaggio pasek pompy wody/oleju 30z

Silnik przed przerbkami wymyty i pomalowany farb wysokotemperatrowa w czarny mat oraz przeoenia zalane olejem Castrol do skrzy automatycznych ok 50-100z

Hamulce ukad jezdny:
-przd klocki Malossi MHR czerwone(przemalowany zacisk na czerwono oraz wnetrze tarczy) 60z
-ty okadziny MHR 100z
-opony BRIDGESTONE ML50 torowe normalnie do jazdy po ulicy po rozgrzaniu ok 5-10km bardzo przyczepne kolano to nie problem:) sztuka 200z czyli komplet 400z

Wszystkie seryjne rzeczy posiadam i daje je kupujcemu czyli cylinder,wa,seryjny filtr tylny botnik,opone 1sztuke star i wiele wiele innych jesli cena bedzie satysfakcjonujca dodam ganik arrecha 19 za darmo lecz zakadaem go ale jednak trzeba jeszcze zmieni wydech na lepszy przeoenia i wariator eby byl full sport w tej chwili na koo go postawic czy przednie czy tylne to nie problem skuter jest doinwestowany i nie ma tu mowy e jest jakis problem wszystko dziaa jedzi niektre czesci maja ok 200-300km jak klocki okadziny i opony wydech ma ok 800-1000km cylinder ok 700km i przbiegi tych czci rosna ale skuter jest zrobiony wiec przez najblisze 10000km nie bedzie na 101% potrzeba adnego serwisu.Cena jest oczywicie spora i wiem koszt przerbek bez roboty ok 2600z ale jesli bedzie kto powaznie zainteresowany to napewno sie dogadamy oczywicie nie zapominajc o rozsadku i tym e wozone jest w niego mnustwo piniedzy ale oprcz tego o wiele wiecej serca jest dopracowany w wielu szczeglw jesli chodzi o wieksze predkoci to jak napisaem trzeba by zmieni wariator i przeozenia na duzsze by moe ja zdae ktr z tych rzeczy jeszcze zaozy.DOdam ostatecznie e z pracy nad silnikiem mam zdjecia lecz na telefonie jesli kto przyjedzie to jestem w stanie opowiedzie ca jego historie i poda powd sprzeday prawdziwy a nie cieme jakich peno tu i na allegro oraz moge wystawi papier z potwierdzeniem firmy w ktrej pracuje i by on skadany na dane czeci i e napewno one sie tam znajduj bo nie wszystko mozna zobaczy po odkreceniu paru rubek a zdjecia moe kto nie wiezy chod s rzeczywiste. Zapraszam 697-968-758

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2002
Ubezpieczenie OC: 02-2010
Pierwsza rejestracja: 01-2009
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 49 cm3
Moc: 14 KM / 10 kW
Przebieg: 6 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Pas napędowy
Kolor: czarny

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter
  • autom. skrzynia bieg

Dodatkowe informacje:

  • serwisowany w ASO
  • sprowadzony
  • zarejestrowany w Polsce

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę