tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Piaggio MP-3 - rok 2010 - NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Piaggio MP-3 (2010) -

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo
faks (48)022 516 95 35
tel. (48)022 612 22 22

Link do ogłoszenia

Cena 38900 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M1737153

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2011-02-24

Opis pojazdu:

Cena katalogowa tego pojazdu to 38900 PLN

KOLORY : PERLA-METALIC

PIAGGIO Mp3 HYBRID - OPIS

Grupa Piaggio wprowadza na rynek Mp3 Hybrid pierwszy hybrydowy skuter na owiecie, pojazd ktrego przeznaczeniem jest zrewolucjonizowanie pojecia miejskiej mobilnooci. Nie jest to po prostu "skuter z dwoma silnikami", lecz zaawansowany technologicznie pojazd 31cz1cy tradycyjn1 spalinow1 jednostke napedow1 o niskiej emisji spalin z elektrycznym silnikiem o zerowej emisji, sumuj1cy zalety obu rozwi1zan.
Dzieki absolutnie rewolucyjnej technologii jest to pierwszy pojazd, w ca3ym sektorze automotive wykorzystuj1cy akumulatory litowo-jonowe i umo?liwiaj1cy 3adowanie bezpoorednio z sieci elektrycznej.

Piaggio Mp3 Hybrid obni?a o ponad 50% zarwno zu?ycie benzyny jak i emisje dwutlenku wegla, jednoczeonie ulepszaj1c ju? i tak godn1 pozazdroszczenia wysoko zaawansowan1 technologie, bezpieczenstwo oraz przyjemnooa jazdy stanowi1ce o sukcesie Piaggio Mp3 - rewolucyjnego trjko3owego skutera.

Piaggio Mp3 Hybrid - hybrydowa technologia dostepna dla wszystkich.

Skutery sta3y sie symbolem miejskiej mobilnooci, to idealny orodek, ktry pozwoli szybko poradzia sobie na zat3oczonych ulicach miasta, ale doskona3y rwnie? na przyjemne weekendowe pozamiejskie wycieczki.
W ostatnich latach wzros3y wymagania dotycz1ce ograniczania emisji spalin, w zwi1zku z tym powstaj1 coraz wieksze obszary ograniczone dla ruchu. Czesto obowi1zuje tam rwnie? zakaz wjazdu skuterw. W odpowiedzi na pojawiaj1ce sie zakazy powsta3y pojazdy elektryczne, ktre dzieki jednostkom o "zerowej emisji" spalin pozwalaj1 na jazde wszedzie.
Obydwa rodzaje silnikw spalinowe i elektryczne maj1 swoje zalety i wady, ktre w wielu przypadkach mog1 sie wzajemnie kompensowaa. Du?a autonomia, moc i elastycznooa silnika spalinowego okupiona emisj1 spalin (regulowan1 surow1 norm1 Euro3) oraz zerowa emisja szkodliwych zwi1zkw i imponuj1ce przyspieszenie z postoju silnika elektrycznego, ograniczane jednak przez ma31 autonomie i niewielk1 predkooa maksymaln1.

Piaggio Mp3 Hybrid - i nie trzeba ju? wybieraa miedzy osi1gami a ekologi1, nie trzeba wybieraa pomiedzy jednym pojazdem na dojazdy do pracy, do centrum, a drugim na d3u?sze trasy, tak?e pozamiejskie.

Mp3 Hybrid jest napedzany rewolucyjnym silnikiem hybrydowym, ktry jako pierwszy na owiecie dla pojazdw jednooladowych, zosta3 opracowany przez Grupe Piaggio, 31cz1c zalety silnika benzynowego i elektrycznego.
Rozwi1zanie Hybrid nie ogranicza sie jedynie do zaoferowania dwch osobnych mo?liwooci napedu, ale integruje je w zaawansowany system, ktry pozwala po31czya moc silnika spalinowego i wyj1tkowe korzyoci dla orodowiska silnika elektrycznego. Mp3 Hybrid to przyjemna i bezpieczna jazda na pozamiejskich drogach, z pe3nym wykorzystaniem wysokiej dynamiki Piaggio Mp3, ale i mo?liwooa jazdy po obszarach ograniczonego ruchu, to dwa skutery w jednym, dla bezpiecznej, prostej, oszczednej i przyjemnej jazdy.
Piaggio MP3 Hybrid uczyni3 hybrydow1 technologie dostepn1 dla wszystkich, otwieraj1c coraz wiekszej liczbie u?ytkownikw mo?liwooa przyjaznej orodowisku mobilnooci.





Dwa silniki w jednym

W Piaggio Mp3 Hybrid zastosowano naped hybrydowy typu rwnoleg3ego, w ktrym dwa silniki, elektryczny i spalinowy s1 zintegrowane ze sob1 mechanicznie i elektronicznie, i s1 w stanie jednoczeonie napedzaa ko3o, doskonale ze sob1 wsp3dzia3aj1c.
W tej zintegrowanej jednostce napedowej silnik spalinowy dzia3a jak normalny silnik czterosuwowy z katalizatorem, o doskona3ych osi1gach, ograniczonej emisji spalin, niskim zu?yciu paliwa i du?ej autonomii. Automatyczna przek3adnia, rozrusznik elektryczny i innowacyjny, po raz pierwszy zastosowany w skuterze, elektroniczny system sterowania przepustnic1 Ride-by-Wire zapewniaj1 doskona3e osi1gi oraz zwyczajn1 3atwooa u?ytkowania jakiej oczekujemy od skutera zarwno w mieocie jak i na trasach pozamiejskich.
Silnik spalinowy w czasie normalnej jazdy zapewnia nie tylko doskona3e osi1gi i dynamike, ale pozwala rwnie? 3adowaa akumulatory "elektrycznej duszy" pojazdu.
"Wsp3praca" dwch jednostek napedowych Piaggio Mp3 Hybrid na tym sie nie konczy.
Za ka?dym razem, kiedy potrzebujemy wyj1tkowo dynamicznego przyspieszenia, np. przy ruszaniu z miejsca, w31cza sie silnik elektryczny, wspomagaj1c silnik spalinowy, dostarczaj1c osi1gw do 85% lepszych, ktre zapewniaj1 szybsz1 i lepsz1 reakcje pojazdu na pierwszych metrach, czyli wtedy kiedy jest to najbardziej potrzebne w ruchu miejskim.

Poprzez sterowanie "Ride by Wire" (elektroniczne sterowanie przepustnic1 gazu bez linki), elektroniczny system pok3adowy (VMS - Vehicle Management System) decyduje na podstawie aktualnych warunkw u?ytkowania, ile mocy dostarczya z silnika spalinowego, a ile
z elektrycznego, tak aby zoptymalizowaa osi1gi i zu?ycie paliwa.

Wsp3praca dwch silnikw, otrzymana dzieki zintegrowanemu sterowaniu elektronicznemu, pozwala nie tylko na uzyskanie lepszych osi1gw, ale tak?e na ograniczenie zu?ycia paliwa -
Piaggio Mp3 Hybrid mo?e przejechaa do 60 km/l, gdzie oredni przebieg skuterw benzynowych o oredniej pojemnooci silnika to 26 km/l, oraz ograniczenie emisji CO2, do jedynie 40 g/km, w stosunku do orednio 90g/km tradycyjnych skuterw spalinowych (dane dotycz1ce Mp3 Hybrid obliczono przy u?yciu 65% trybu hybrydowego i 35% elektrycznego).

Hybrid nie jest jedynie "zwyk3ym" zaawansowanym systemem napedu hybrydowego. Tam gdzie inne skutery musz1 sie zatrzymaa, Piaggio Mp3 Hybrid mo?e jechaa dalej szybko i cicho, dzieki mo?liwooci napedu tylko przez silnik elektryczny. Wystarczy po prostu przyciskiem przy kierownicy wy31czya silnik spalinowy i w ten sposb przekszta3cia Mp3 Hybrid w skuter ca3kowicie ekologiczny, "pojazd o zerowej emisji", ktry mo?e swobodnie poruszaa sie po obszarach zamknietych dla silnikw spalinowych.

Po kolejnym wcionieciu przycisku mo?na znowu korzystaa z du?ej autonomii, silnik spalinowy "budzi sie" i wraca do funkcji g3wnej jednostki napedowej pojazdu, 3aduj1c akumulatory w czasie jazdy po trasach otwartych dla normalnego ruchu pojazdw.

Rwnie? w czasie jazdy mo?na prze31cz1a silnik z trybu spalinowego na elektryczny i viceversa. Wystarczy wybraa tryb za pomoc1 przycisku "Hy Tech" i przytrzymaa wcioniety przycisk na kilka sekund.
Akumulatory pojazdu, dzieki technologii plug-in, mo?na 3adowaa z sieci elektrycznej poprzez 3adowarke wbudowan1 w system elektroniczny pojazdu. W ten sposb redukujemy koszty u?ytkowania pojazdu dzieki ni?szej od benzyny cenie energii elektrycznej.

Dzieki zastosowaniu silnika elektrycznego Piaggio MP3 Hybrid jest wyposa?ony we wsteczny bieg, u?yteczny podczas parkowania czy manewrw na ograniczonej przestrzeni.




Technologia zasiegu reki

Pomimo zastosowania innowacyjnych, absolutnie awangardowych rozwi1zan technologicznych Hybrid jest wyj1tkowo 3atwy oraz intuicyjny w obs3udze. Kieruj1cy, oprcz obs3ugi pojazdu za pomoc1 normalnych przyciskw i w31cznikw, ma do dyspozycji dodatkowy przycisk do w31czania r?nych trybw pracy: dwch hybrydowych i dwch elektrycznych (w tym biegu wstecznego)
MP3 Hybrid steruje moc1 uzyskan1 z dwch silnikw (spalinowego i elektrycznego) poprzez system typu Ride-by-Wire. Moment obrotowy ?1dany przez kieruj1cego, steruj1cego manetk1 gazu i hamulcem jest przetwarzany przez zintegrowany system elektronicznego sterowania, ktry na podstawie r?nych parametrw (np.: poziomu na3adowania akumulatorw) dzieli odpowiednio potrzebn1 do uzyskania moc na dwa silniki. Podczas zmniejszania predkooci i hamowania, system kontroli odzyskuje i gromadzi energie w akumulatorze energie, ktra w normalnych pojazdach jest tracona.

Tryby hybrydowe (Hybrid Charge dla maksymalnego 3adowania akumulatorw i Hybrid Power dla maksymalnych osi1gw) opracowano tak aby mo?na by3o optymalizowaa osi1gi, zu?ycie paliwa i zdolnooa 3adowania akumulatorw.

W trybie elektrycznym natomiast, Hybryd ca3kowicie wy31cza silnik spalinowy, przekszta3caj1c sie w cichy pojazd elektryczny o zerowej emisji spalin.
Szczeglnie u?yteczny podczas manewrw parkowania jest wsteczny bieg, ktry korzysta z napedu elektrycznego.
Ride-by-Wire nie tylko pozwala systemowi kontroli najbardziej optymalnie sterowaa po31czon1 moc1 uzyskiwan1 z obu silnikw, ale "zmusza" silnik spalinowy do najefektywniejszej pracy, redukuj1c zu?ycie paliwa, daj1c wymierne korzyoci i zmniejszaj1c emisje spalin.

Zastosowanej technologii nie widaa. Wizualnie Piaggio Mp3 Hybrid jest identyczny jak model z "normalnym" napedem spalinowym, od ktrego pochodzi i od ktrego przej13 wszystkie zalety bezpieczenstwa oraz przyjemnooa jazdy, stanowi1ce o sukcesie modeli z rodziny Piaggio Mp3.

Piaggio MP3 Hybrid jest pierwszym pojazdem hybrydowym na owiecie oferuj1cym mo?liwooa 3adowania z sieci, w po31czeniu z innowacyjnymi akumulatorami jonowo-litowymi, ktre dzieki swojej charakterystyce: gestooci energii i niezawodnooci, gwarantuj1 w stosunku do obecnie stosowanych technologii: lepsze osi1gi, mniejsz1 mase, wieksz1 ?ywotnooa .

Akumulatory ze zintegrowanym systemem kontroli s1 "schowane" pod kanap1, gdzie znajduje sie rwnie? miejsce na kask oraz inne przedmioty.

Poziom na3adowania akumulatorw jest zawsze widoczny dzieki wskaYnikowi na tablicy instrumentw. Ladowanie z sieci elektrycznej odbywa sie przy u?yciu normalnego przewodu elektrycznego, pod31czanego do specjalnego gniazdka przy wy31czonym panelu. Czas potrzebny do ca3kowitego na3adowania akumulatorw wynosi 3 godziny mo?na uzyskaa 85% w ci1gu dwch godzin.










Ekskluzywny wygl1d i u?ytecznooa jak zawsze

Wizualnie Piaggio MP3 Hybrid r?ni sie od tradycyjnej wersji elementami wykonczenia oraz elementami funkcjonalnymi jak korpus przek3adni, ktry mieoci silnik elektryczny.

Ekskluzywny lakier bianco perla po31czony z eleganck1 dwukolorow1 kanap1 zapewniaj1c1 wygode kieruj1cemu i pasa?erowi wsp3graj1 z kolorem wewnetrznych os3on.

Na tablicy instrumentw przewidziano wskaYnik na3adowania akumulatora, na centralnym panelu umieszczono przycisk owiate3 awaryjnych, przycisk komputera pok3adowego oraz kontrolke pod31czenia do sieci elektrycznej podczas 3adowania akumulatorw.

Pojawi3y sie dwa nowe przyciski, po lewej stronie nowy sygna3 dYwiekowy, niezbedny aby ostrzegaa o swojej obecnooci podczas jazdy w cichym trybie elektrycznym, natomiast po prawej znajduje sie przycisk "Hy Tech", ktrym wybiera sie tryb dzia3ania spoord czterech dostepnych.

Nowy Piaggio Mp3 Hybrid przejmuje z rodziny pojazdw Piaggio Mp3 cechy zapewniaj1ce bezpieczenstwo oraz przyjemnooa jazdy. Trzymanie sie drogi, hamowanie, stabilnooa na ka?dej nawierzchni s1 na najwy?szym poziomie, dzieki zastosowaniu z przodu dwch k3 oraz ekskluzywnego zawieszenia na czworoboku przegubowym.

Tak jak inne modele z gamy MP3, rwnie? Piaggio MP3 Hybrid wyposa?ony jest w system elektronicznej blokady przedniego zawieszenia, ktry pozwala na postj, bez opierania stp na pod3o?u oraz parkowanie bez u?ycia bocznej n?ki. Odblokowanie zaiweszenia nastepuje, po nacionieciu przycisku przy kierownicy lub po dodaniu gazu, zarwno w trybie "Hybrid" (Power i Charge) jaki i "Elektrycznym".

INFORMACJE TECHNICZNE:
pojemnooa skokowa124 cm? (orednica cylindra x skok t3oka - 57 x 48,6mm)
zasada dzia3aniacykl Otta, 4 suwowy
rozrz1dpojedynczy wa3ek rozrz1du w g3owicy, cztery zawory
ch3odzenie silnikaciecz1
zap3onelektroniczny z roz3adowaniem pojemnoociowym
moc silnika hybrydowego11 kW (15 KM) a 8.500 rpm
moment obrotowy silnika hybrydowego16 Nm a 3.000 rpm
silnik elektrycznysynchroniczny brushless z magnesami sta3ymi
napiecie zasilaniatrjfazowe pr1dem zmiennym
sterowanieprzetwornik sterowany cyfrowo
ch3odzeniepowietrzem
moc silnika elektrycznego2.6 kW (3.5 KM)
moment obrotowy silnika elektrycznego15 Nm
tryby pracy4 tryby pracy: 2 typu hybrydowego, 2 typu elektrycznego (w tym bieg wsteczny)
3adowanie akumulatorapodczas jazdy, przy hamowaniu i zwalnianiu, lub z sieci elektrycznej (3adowanie akumulatora zintegrowane z elektronicznym uk3adem sterowania)
akumulatorlitowo-jonowy
przek3adniawariator odorodkowy z regulatorem momentu
system kontoli silnilka
typu Ride-by-Wire z systemem wtrysku z obwodem zamknietym (closed-loop)
zawieszenie przdna czworoboku przegubowym, z3o?one z czterech aluminiowych wahaczy, z dwiema kolumnami kierowniczymi, kinematycznie po31czonymi z wahaczem pchanym osi ko3a (skok 85mm), elektro-hydrauliczna blokada
zawieszenie ty3dwa amortyzatory hydrauliczne o podwjnym dzia3aniu i regulowan1 spre?yn1 (skok - 110mm)
hamulec przdhydrauliczny z dwoma tarczami 240mm, p3ywaj1cy zacisk z dwoma t3oczkami 30mm
hamulec ty3hydrauliczny tarczowy 240mm, zacisk z przeciwstawnymi t3oczkami 30 mm
obrecze k3 przdstop aluminium 12" x 3,00
obrecze k3 ty3stop aluminium 14" x 3,75
opony przdbezdetkowe 120/70-12"
opona ty3bezdetkowe 140/60-14"
d3ugooa / szerokooa [mm]2140 / 760
rozstaw osi [mm]1490
wysokooa siedzenia [mm]780
pojemnooa zbiornika paliwa12 l (w tym 1,8 rezerwy)
spalanie (cykl 2/3 hybrydowy - 1/3 elektryczny)60 Km/l
emisja CO2 (cykl 2/3 hybrydowy - 1/3 elektrzyczny)40 g/Km
homologacjaEuro3

W sprzedazy posiadamy rwniez inne modele skuterw marek PIAGGIO VESPA GILERA

GWARANCJA 24 MIESIACE.
W SPRAWIE SZCZEGLW PROSZE KONTAKT.

Kontakt bezposredni:
SCOOTERIA - Edmark Auto Sp. j.
AUTORYZOWANY SALON SPRZEDAZY
I SERWIS PIAGGIO VESPA GILERA
ul. Grochowska 168A, 04-357 Warszawa
www.scooteria.pl, salon@scooteria.pl
TEL. 22 516 95 37
KOM. 602 790 176

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2010
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 125 cm3
Moc: 15 KM / 11 kW
Rodzaj napędu: Pas napędowy

Dodatkowe informacje:

  • nowy, nieuĹźywany

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę