tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ZZR - rok 2013 - GLIWICE przy A4 zjazd na Rybnik - ??lÄ?skie NAS Analytics TAG
2019 05 Yamaha Niken billboard
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZZR (2013) - GLIWICE przy A4 zjazd na Rybnik/??lÄ?skie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo ??lÄ?skie
kom. (48) 604 903 800
kom. (48) 602 255 065
faks (48)32 235-01-25
tel. (48)32 331-34-74

Link do ogłoszenia

Cena 61899 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M2923615

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2013-09-28

Opis pojazdu:

Tylko dla dorosych
...
ZygZak przebudowany i odnowiony. Nowy ZZR1400 to poczenie,
typowej dla Kawasaki, pasji tworzenia i Twojego pragnienia bycia
pierwszym. Spenij swoje marzenia i poczuj dreszcz emocji -
miadce przyspieszenia, kontrola trakcji, ABS i wybr trybu mocy -
moc jeszcze nigdy nie bya tak odczuwalna.

Zaprojektowany by raz na zawsze rozwiza kwesti supremacji w klasie produktw sztandarowych, nowy silnik ZZR1400 moe si poszczyci zwikszon objtoci skokow i cakowitym tuningiem, po to by dostarcza ekscytujcy poziom mocy i niezrwnane przyspieszenie. W tym modelu twrcy poszli o krok dalej ni w poprzedniku, co wida w wikszym momencie obrotowym i wyej pooonym odciciu zaponu. Przy odczuwalnie silniejszym przyspieszeniu, odkrcenie manetki powyej 4,000 rpm moe wywoa odczucie podobne do tego, ktrego dowiadczaj astronauci pokonujc si grawitacji.
O 4 mm wikszy skok zwiksza objto skokow potnego, rzdowego, 4-cylindrowego silnika do 1,441 cm3. Stosunek rednicy cylindra do skoku toka to 84 x 65 mm.
W porwnaniu z poprzednikiem, nowy silnik oferuje wikszy moment obrotowy w caym zakresie pracy oraz znacznie wicej mocy w zakresie rednich-wysokich obrotw. Przyspieszenie od 4,000 rpm wzwy jest zauwaalnie mocniejsze. Moment obrotowy jest wystarczajco duy aby wystartowa na wiatach prawie na kadym biegu: przy 2,000 rpm jest dostpne 9.5 kgf.m momentu obrotowego. Warto ta wzrasta znaczco od 3,000 rpm.

Podczas gdy podstawowa brya jest dziedzictwem poprzednika, sztywno aluminiowej ramy typu monocoque zostaa cakowicie poprawiona, aby dostosowa j do wikszej mocy silnika. Z pozoru rama wyglda na niezmienion, ale ponad poowa jej czci jest nowa.

Nowa rzeba grnej pki amortyzatora dopenia wyjtkowy wygld deski rozdzielczej. W limitowanej wersji graficznej , grna pka posiada kontrastujce sekcje: kolorowe wykoczenie vs. jasny lakier na krawdziach .
ZZR posiada chowane haki do mocowania bagau, ktre s atwo wsuwane z tyu przedniego siedzenia. S one uzupenione dwoma haczykami na tylnych uchwytach dla pasaera. Znakomite umieszczenie hakw (w odpowiedniej odlegoci) umoliwia bezpieczne mocowanie duych przedmiotw do tylnego siedzenia.

Bardziej agresywny, wikszy ty zachowa LED-owe wiato i zintegrowane tylne migacze swojego poprzednika.

Moliwo przeczenia na tryb Penej lub Ograniczonej Mocy pozwala jedcom dostosowa moc do preferencji i warunkw jazdy. Tryb ograniczony redukuje moc do ok. 75 % oraz daje agodniejsz reakcj przepustnicy. (Redukcja zarwno mocy jak i reakcji przepustnicy rni si zalenie od obrotw silnika, pozycji przepustnicy oraz biegu.)
Wyrzebione wiatrem nadwozie ZZR1400 zapewnia wysok wydajno aerodynamiczn, ktra ogranicza napr powietrza i poprawia stabilno, zwaszcza przy duych prdkociach.

Cakowicie nowe koa zapewniaj znaczc oszczdno na wadze, w stosunku do poprzednika. Przednie koo jest o 360 g lejsze a tylne o 1030 g, co w sumie daje oszczdno 1.39 kg.
Modele z ABS s dostpne w niektrych krajach. Ulepszone programowanie ECU opracowane za pomoc jazd testowych i bazujce na opinii uytkownikw zaowocowao ulepszonym systemem ABS, zwaszcza na nierwnych trasach.
Klinowy ksztat wahacza zwiksza jego sztywno, dostosowujc go do zwikszonej mocy. Wahacz jest o 10 mm duszy, dopasowany do nowej przekadni biegw (co przyczynia si do nieco duszego rozstawu osi).

Sztywne spryny w przednim widelcu i tylnym zawieszeniu dostarczaj sprystych, sportowych dozna. Wraz z nowymi sprynami, ustawienie ich dobicia zostao rwnie poprawione, dostosowujc je do zwikszonej mocy.

Podczas gdy wiksza wydajno silnika dostarcza znaczco zwikszony moment obrotowy, krtsza zmiana biegw przy wikszej tylnej zbatce (41T >>42T) jeszcze bardziej akcentuje mocniejsze przyspieszenie. Obrbka cieplna i powierzchniowa k zbatych w skrzyni biegw zapewnia ich trwao, dziki czemu s w stanie sprosta ogromnym przecieniom potnego silnika oraz daj wiksz odporno na zuycie dla tych czci, ktre s w staym kontakcie z widekami zmiany biegw. Mocniejszy acuch o rozmiarze 530 posiada wiksze sworznie oraz ogniwa wewntrzne, dopasowane do wikszej mocy silnika i momentu obrotowego.

atwe w regulacji sprzgo ograniczajce wsteczny moment obrotowy uatwia agodn redukcj biegu i pomaga zapobiega podskakiwaniu tylnego koa (zwaszcza przy zwikszonym wstecznym momencie obrotowym. ).

System KTRC zaprezentowany w ZZR1400 czy najlepsze czci z dwch systemw kontroli trakcji firmy Kawasaki, S-KTRC i KTRC. Trzy tryby obejmuj peen zakres warunkw jazdy, oferujc albo zwikszone osigi sportowe lub spokj ducha i pewno siebie potrzebne w pokonaniu liskich nawierzchni. System moe by rwnie wyczony podczas jazdy.

Tematyczny poczwrny zestaw 29 eber po bokach owiewek zosta zachowany, chocia ich wygld jest bardziej 3-wymiarowy, nadajc motocyklowi bardziej dynamicznego wygldu.

Wgbienie na pokrywie zbiornika paliwa uatwia chowanie si za owiewk. Mechaniczne wykoczenie pokrywy wlewu paliwa poprawia wygld. Wyrzebiony, gumowy tank pad osania lakierowane wykoczenie zbiornika

Nowe siedzisko w stylu

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2013
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 1400 cm3
Moc: 210 KM / 154 kW

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter
  • ABS

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę