tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki Z - rok 1980 - Knur??w - ??lÄ?skie

Kawasaki Z (1980) - Knur??w/??lÄ?skie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo ??lÄ?skie

Link do ogłoszenia

Cena 4900 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M1953011

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2010-06-22

Opis pojazdu:

Nowa, jeszcze bardziej atrakcyjna cena !!!

Kawasaki Z400G, twin chlodzony powietrzem, dwa waki balansujce.
Genialny motocykl z minonej ery w muzealnym stanie.

al mi troch, bo moja Kawa jest genialnie zachowanym egzemplarzem. Miaem ambitne plany zrobienia z niego cafe, ale co do niego podchodziem to coraz bardziej al byo narusza oryginaln konstrukcj i miesza...Kupiem nawet kierownice M-ke, przymierzyem i stwierdziem, e sama kierownica bez przerobionego zadupka le bdzie wyglda i nie zamontowaem...

Motocykl jest chyba w jeszcze lepszym stanie, ni gdy go kupiem.
Jako e mechanika to moje drugie ycie, siedziaem cae dnie w garau i dubaem a zabrako ju, w czym duba. Zaznaczam, e nic nei byo zepsute, grzebaem bo miaem z tego satysfakcje.
Gdy go kupiem mia 15tys. W tej chwili, motocykl ma przejechane 17tys
km. Rcz, e jest to prawdziwy przebieg, adna ze rub na silniku nie widziaa klucza, zero silikonu, wszystkie oryginalne zapinki czy druciki s na swoim miejscu, oryginalne podnki, klamki, kierunki, manetki, zero wytarcia na pedale hamulca czy przecznikach na kierownicy. Chromy w idealnym stanie, zero rdzy...no naprawde, a wierzy si nie chce jak moe wyglda motocykl po 30 latach jeli ludzie o niego dbali.Jedyna rzecz, ktra nie jest z fabryki to klosz reflektora, poprzedni waciciel dopasowa inny poniewa oryginalny uleg zniszczeniu w czasie transportu motocykla. Oczywicie patent dziaa i wiato wieci adnie.

Po kupnie motocykla, przez zim, przesmarowaem wszystkie punkty i linki. Wyregulowaem zapon i wiece, ustawiem zawory, zsynchronizowaem oraz wyregulowaem ganiki. Wymieniem olej i filtr oleju. Sprowadziem z UK i wymieniem oryginalny, "NOS" filtr powietrza. Rozkrciem lagi, wymieniem olej i uszczelniacze. Wyczyciem pomp hamulcow i zacisk, wymieniem klocki i pyn. Przy okazji wymiany opon i dtek, przejrzaem oyska w kolach, przesmarowaem napd prdkociomierza. acuch razem z zbatkami wymieni poprzedni waciciel, wic nadal jest prawie nowy. Zrobiem te tz "coil mod" polegajcy na dooeniu przekanika na linii 12v i poprowadzeniu nowych kabli pod cewk, aby obej stare, stratne przewody i polepszy jako iskry na wiecach.

Opony s nowe, obie firmy Heidenau, model K36 na tylnym kole i k44 na przednim, rozmiary jak wg fabryki. Siedz w nich nowe dtki Michelin. Zrobiem na nich w tym "sezonie monsunowym" cale 1.5ty...tyle soneczka byo...

VIN i wyposaenie tego egzemplarza wskazuje na model z 1980, w dokumentach jednake jest rok 1984. Nie wiem, dlaczego.

Sprzedaje poniewa zakochaem sie w innym motocyklu i porzebuje na niego duo pienidzy. Woyem w Kawe duo pracy, i przygotowaem ja do jedzenia dla siebie, nie miaem pojcia, e nie zrobie z tego wszystkiego duego uytku ;/

Zdjcia zostay zrobione przez poprzedniego waciciela na krtko przed transakcj.
Specjalnie nie robiem wieych aby ogldajcy mg zobaczy, e motocykl nic sie nie zmieni.

Mieszkam w okolicach Gliwic, motocykl mona obejrze po uprzednim umwieniu, zainteresowanych prosze telefon.

Pozdrawiam
ukasz

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 1980
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 400 cm3
Moc: 40 KM / 29 kW
Przebieg: 17 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: czerwony

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter

Dodatkowe informacje:

  • bezwypadkowy

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę