tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda VFR 750 F - rok 1992 -

Honda VFR 750 F (1992) -

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo
tel. (48)880 364364

Link do ogłoszenia

Cena 6100 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M628626

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2008-01-28

Opis pojazdu:

PROSZ DZWONI PRZED PRZYJAZDEM TEL. 880-364-364, POJAZDY STOJ NA INNYM OBIEKCIE NA MOKOTOWIE !!!
MOTOCYKL SPRZEDANY !!!
ZOSTAWIEM W CELACH POGLDOWYCH O MOICH OFERTACH !!!


Do sprzedania Honda VFR750 z 1992 roku. Motocykl kupiony we Woszech. Pali na dotyk. Opony i napd wiee. Stan super .
Do ceny naley doliczy opaty rejestracyjne ok 400 pln (pomoc w rejestracji) Moliwo pozostawienia innego pojazdu w rozliczeniu, kredyt, transport.
Warszawa Mokotw telefon 880-364-364
A sezon lada chwila !!!

artykuy www.scigacz.pl :

Co roku na wiatowym rynku pojawiaj si setki nowych modeli motocykli, ktre oddawane s pod osd najbardziej surowego sdziego - klienta. Wyroki od ktrych nie ma odwoania mog zadecydowa o szczliwym yciu, lub nagej mierci danego przedstawiciela motocyklowego rodu. Przykadem bardzo pozytywnego werdyktu jest Honda VFR 750, ktra wraz ze swymi pniejszymi wcieleniami od 1986 roku nie schodzi z linii produkcyjnych japoskiego koncernu. Historia Motocykle Honda VFR750 i pniej VFR800 wywodz si ze swego synnego protoplasty VF750 w ktrym to po raz pierwszy Honda zdecydowaa si na zastosowanie rewolucyjnego silnika V4. VF750 pomimo problemw z systemami rozrzdu w pierwszych modelach, sta si bardzo popularnym motocyklem klasy redniej, a Hondzie posuy za doskona baz do budowy doskonaej sportowej maszyny koca lat 80-tych. Warto wspomnie e w chwili debiutu VFR wycigowa klasa Superbike obejmowaa motocykle o pojemnoci skokowej silnika do 750 cm3 i bya tym, czym dzi jest klasa "1000". Mwimy tutaj zatem o topowym sprzcie do ganiania po torze, ktrego teraniejszym ekwiwalentem s takie konstrukcje jak R1 czy te GSXR1000. W drugiej poowie lat 90-tych konstruktorzy Hondy doszli do wniosku, e VFR750 nie da rady duej utrzyma si na topie wrd motocykli sportowych. Pojawienie na rynku GSXR750 w 1996 roku byo dobitnym sygnaem, e niedostatku mocy i nadmiaru masy nie da si dalej kompensowa niezawodnoci i bardzo wysok jakoci wykonania. Recept na rozwizanie tego problemu, podobnie jak w przypadku wielu innych motocykli stricte sportowych, stao si przeksztacenie sportowca w pojazd do szybkiej turystyki, ktrym w razie potrzeby mona si take wyszale na torze wycigowym. Jako, e regulamin wycigw Superbike ju nie odnosi si do VFR pojemno silnika zostaa w 1998 roku zwikszona do 781 cm3, a sam motocykl zosta przekonstruowany pod ktem wykorzystania do dalekiej turystyki. Od tamtej chwili VFR800 produkowany jest po dzi dzie i do chwili obecnej cieszy si niesabncym uznaniem wrd motocyklistw na caym wiecie. W swej dugiej historii VFR-ka przechodzia szereg modyfikacji i usprawnie, ktre uczyniy z niej motocykl niemale doskonay. W chwili swego debiutu w 1986 roku 750-tka poza konstrukcj silnika nie odbiegaa rozwizaniami technicznymi od konkurencji. Motocykl dysponowa aluminiow ram, dwuramiennym wahaczem podpartym na centralnym elemencie resorujco-tumicym, dwoma tumikami wydechu i pen obudow. Motocykl dysponowa take nietypowymi koami o rozmiarze 110/90-16 z przodu i 130/80-18 z tyu. W rocznikach 88-89 producent wprowadza zmiany stylistyczne. Poprawiona owiewka ma teraz regulowan szyb, zmianie ulegy kierunkowskazy, tumiki s polerowane, a nie malowane na czarny mat. W kwestii silnika nic si nie zmienia, natomiast podwozie zostaje wyposaone w nowe 17-calowe koa z przodu i z tyu. Rok 1990 to gruntowna modernizacja modelu VFR750F. W motocyklu nowe byo praktycznie wszystko - rama, obudowa, koa, zawieszenia. Silnik dysponowa wiksz moc, a elementem wyrniajcym VFR wrd innych jednoladw sta si jednoramienny wahacz. Od tego roku VFR miaa take podwjn przedni lamp i pojedynczy tumik. Motocykl co prawda przyty po tych wszystkich zmianach o kilka kilogramw, ale poprawa komfortu i waciwoci jezdnych bya zdecydowana. Przez najblisze 3 lata zmienia si jedynie malowanie i detale. Dopiero w roku 1994 na rynek trafia nowa VFR750F w ktrej Honda deklaruje wprowadzenie ponad 300 zmian. Jednostka napdowa to wyrnik tego motocykla. W swej pierwotnej postaci zwarta widlasta czwrka umieszczona w poprzek kierunku jazdy dysponowaa moc 105 KM rozwijan przy 11000 obr/min oraz momentem obrotowym 78 Nm osiganym przy 9000 obr/min. Co ciekawe modyfikacje silnika w latach pniejszych nie miay na celu podniesienie jego mocy, ale popraw charakterystyki jego pracy. To wanie dlatego modele 90'-97' dysponuj silnikami o mocy "zaledwie" 100 KM i momencie 73 Nm. Dopiero w modelu 98' moc wzrosa do 110 KM przy 10500 obr/min i 82 Nm przy 8500 obr/min. Prawdziwy potencja tych jednostek napdowych wydobywany by dopiero na torze wycigowym. Wyczynowe wcielenia VFR bez trudu osigay moce rzdu 160-170 KM, co przy pojemnoci 750 ccm byo w owym czasie powodem do dumy. Wyrnikiem silnikw Hondy VFR byo zastosowanie k zbatych do napdu wakw rozrzdu. To proste, trwae i niezawodne rozwizanie jest niestety drosze ni napd acuchowy, przez co spotykamy je wanie w takich nieszablonowych konstrukcjach jak V4 Hondy. VFR750 to nieszablonowa maszyna dla wymagajcych motocyklistw, oferujce ponadprzecitn jako samego motocykla oraz ponadprzecitn rado z jazdy na nim. Motocykl godny polecenia dla wszystkich tych, ktrzy ju si wyszaleli, ale ktrzy jeszcze nie zapomnieli czym jest bardzo dynamiczna jazda. Jeli tylko upatrzona przez potencjalnego nabywc sztuka nie nosi ladw wypadku i jest dobrze utrzymana to bardzo moliwe, e wanie zaczyna rodzi si wyjtkowa przyja midzy czowiekiem a maszyn.

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 1992
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 750 cm3
Moc: 100 KM / 74 kW
Przebieg: 43 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: czerwony

Dodatkowe informacje:

  • sprowadzony
  • bezwypadkowy

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę