tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CBF (podobny do GS , XJ , CB) - rok 2004 - Wielu? - ??dzkie

Honda CBF (podobny do GS , XJ , CB) (2004) - Wielu?/??dzkie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo ??dzkie

Link do ogłoszenia

Cena 10500 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M974667

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2008-11-29

Opis pojazdu:

Ja wiem, e teraz szrotu duo, sezon si skoczy, jest w czym wybiera, a cena nie jest jaka mocno atrakcyjna. Ponadto zapewne wszystkich odstrasza fakt, i otwarcie przyznaj si do szlifu i naprawy motocykla (bo wrd wszystkich *bezwypadkowych* na Allegro mj z tak adnotacj faktycznie wydaje si by wrakiem), ale zapewniam potencjalnych zainteresowanych: ten motocykl by i jest moim oczkiem w gowie. Nie cierpi na adne usterki, nie jedzi w bok, odpala od razu, silnik chodzi rwno, bez trzaskw, pukni, stukni, czy innych atrakcji. To, co trzeba zrobi, to wymieni opony i zacz si rozglda za nowym napdem po nadchodzcym sezonie. Ponadto przy 24 tys. Honda zaleca regulacj zaworw, czego nie wolno zlekceway, jeli silnik ma pozosta w takim stanie, w jakim jest teraz ;)
Prosz ponadto zwrci uwag, i sprzedaj motocykl rwnie jako motocyklista, a nie jako handlarz, ktry przywozi busem 12 takich maszyn i skada z tego 8 na sprzeda.
Wiem, e kryzys finansowy, zima, koniec sezonu, no ale litoci... Taka pikna maszyna i tyle ma czeka na nowego nabywc...? ;)
Dla jasnoci - sprzedaj, poniewa mam zamiar zakupi co wikszego.


Wystawiam na sprzeda motocykl Honda CBF 500 z 2004 roku, z przebiegiem ~21 tys. km. Sprzt ten kupiem w czerwcu 2007 roku i przelataem nim bez adnych przygd dwa pene sezony. W momencie zakupu Honda miaa przebieg ok. 9 tys. km, wic z prostych oblicze wynika, i ja 'nabiem' pozostae 12 tys. :)
Motocykl kupiem w Polsce, mia lekko uszkodzon lew stron. Naprawiem botnik, lewy tylny plastik oraz bak. Naprawiony jest rwnie dekiel alternatora, poniewa od rodka widoczne byo mae pknicie, przez co wok duego 'kapsla' na deklu gromadzi si olej. Naprawy zostay dokonane midzy sezonem 2007 a 2008. Przez sezon 2007 jedziem motocyklem w takim stanie, jak zaraz po zakupie. Dodatkowo Honda zostaa pomalowana na kolor pomaraczowy z palety Nissana - teraz prezentuje si naprawd niesamowicie, co mog z rk na sercu potwierdzi ;)
Motocykl jest moim oczkiem w gowie - by regularnie serwisowany, olej z filtrami by wymieniany przeze mnie dwa razy w cigu 11 tys. km jazdy - dwa razy czciej ni nakazuje serwiswka. Niedawno (prowadz dziennik z danymi, mog przesa, jeli kto bdzie zainteresowany) wymienione zostay przednie klocki hamulcowe, oyska gwki ramy (oryginalne Hondy to jakie nieporozumienie - oyska kulkowe, ja wsadziem porzdne oyska stokowe), filtr powietrza oraz pyn hamulcowy. Olej (z filtrem) wymieniany przed sezonem 2008, razem ze wiecami. Motocykl obecnie jedzi na Motulu 5100 - 10W40. Regularnie smarowany i czyszczony by acuch, paliwo zawsze najlepszej jakoci, motocykl garaowany, zim nieuywany - naprawd wietna maszyna od prywatnego waciciela. Dodatkowo fakt przejechania 11 tys. km i dwch sezonw BEZAWARYJNIE wiadczy chyba o tym, i w momencie zakupu nie byy to puzzle, ktrych si po prostu nie udao poskada ;) Dodam jeszcze, i zaraz po zakupie na koach motocykl przejecha 350 km z palcem...

Kilka usterek pozostao do naprawienia, mianowicie: zegary s w peni sprawne, jednak urwane s oryginalne mocowania, ktre dorzucam, wic mona sobie je dospawa w odpowiednim zakadzie; dekiel alternatora nadal jest porysowany, ale nic 'nie gubi' ;); chromowana obwdka przedniej lampy rwnie jest lekko porysowana, jednak jest w peni sprawna - nie jest pknita, itp. Ponadto na przyszy sezon chyba warto zmieni opony, gdy ich czas powoli dobiega koca :)

Do maszynki dorzucam puszk z lakierem, wic nie ma problemu z ewentualnym 'domalowaniem' jakich elementw, naklejki CBF 500, wspomniane uchwyty do zegarw oraz uniwersaln szybk PUIG, z ktrej ja osobicie nie korzystaem, ale wpada mi w apska przypadkowo i okazyjnie :) Wszelkie pozostawione usterki s bardzo kosmetyczne i nie zabieraem si za ich napraw, poniewa zupenie mi nie przeszkadzay. Zapewniam jednak, e jeli kto naprawd przywizuje uwag do szczegw, to naprawa tych elementw wyniesie maksymalnie 250 z, nie liczc opon naturalnie ;)

Maszyna idealnie nadaje si do miasta lub jako pierwszy motocykl. Jest bardzo porczny, niewiele pali, jest stosunkowo lekki, a silnik to stara sprawdzona konstrukcja z Hondy CB500 - dobrze traktowany wykrci spokojnie ponad 100 tys. km bez remontu. Dodatkowo jest chodzony ciecz, w przeciwiestwie do np. GS500, ktry rwnie cieszy si dobr opini, ale ma sporo mniejsz moc.
Silnik chodzi rewelacyjnie, skrzynia biegw to poezja. Motocykl naprawd zadbany, wart swojej ceny, a ju na pewno obejrzenia. W socu wyglda po prostu bajecznie!
Zrobiem ca mas zdj motocykla, wic zapraszam do przegldania galerii: http://bay.neostrada.pl/cbf/

Wszelkie pytania mona zadawa pod nr tel.: 697-308-904

Cena naturalnie podlega negocjacji, jednak nie telefonicznie.

Uwaga! 22 wrzenia zrobiony zosta przegld techniczny, a ubezpieczenie opacone jest do 4 marca 2009. Odchodz w zwizku z tym dodatkowe koszta - przegld, ubezpieczenie, rejestracja, tumaczenie dokumentw, itd., co ma miejsce w przypadku motocykli sprowadzonych bezporednio z zagranicy.

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2004
Przegląd techniczny: 09-2009
Ubezpieczenie OC: 03-2009
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 499 cm3
Moc: 57 KM / 42 kW
Przebieg: 21 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: pomarańczowy

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter

Dodatkowe informacje:

  • bezwypadkowy
  • zarejestrowany w Polsce

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę