tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley-Davidson Custom - rok 2006 - Wroc??aw - dolno??lÄ?skie

Harley-Davidson Custom (2006) - Wroc??aw/dolno??lÄ?skie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo dolno??lÄ?skie
kom. (48) 691-300-300
kom. (48) 510180040
faks (48)071 7 900 904
tel. (48)071 7 900 900

Link do ogłoszenia

Cena 86000 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M2633573

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2012-10-04

Opis pojazdu:

Thunder Mountain Custom Cycles Blackhawk 240 Softail - Performance Upgrade
Silnik Screamin Eagle Twin-Cam 103" 1700ccm
Moc: 110KM
rok prod 2006
przebieg (100% oryginalny) ok 2.000 mil
stan idealny!


Opis Motocykla:
Since 1999, Thunder Mountain Custom Cycles (TMCC) out of Loveland, CO, has been independently producing top-of-the-line motorcycles comprised of predominantly Harley-Davidson parts, including the engine, transmission, wiring, switches, and harnesses. The company's new line of choppers for 2006 includes cutting-edge custom paint designs; additional chrome options; and the all-powerful, balanced, 103ci Twin-Cam Screamin' Eagle motor. These motors feature stroker flywheels (4.37-inch stroke vs. 4 inches for a stock TC-88) with 3.87-inch-bore cylinders (the same bore as a 95-inch Twin-Cam with stock flywheels).

Our test bike was the TMCC Blackhawk 240, a solid, fast Softail. We wanted more power (more, more, more) but also desired operational reliability, since the silver steed never rests for very long, whether it's hauling the staff around town or "banzai"-ing to Sturgis. We explained our need for speed to the guys at TMCC. They looked no further than the Screamin' Eagle catalog for the necessary performance goodies. Since this was a regularly ridden street bike, torque rather than peak horsepower was the goal of the mods. A set of high-torque-combustion-chamber (HTCC) heads with matching pistons would be the basis for the extra power, along with new cams and a freer-flowing EFI manifold. Of course, while boosting the output of any motor, it's a good idea to strengthen the supporting cast of parts, such as the cylinder studs, rocker supports, gaskets, and so on. Roller rocker arms were chosen to reduce wear on the valvetrain and for peace of mind.

We were looking to make roughly 110 hp and a little less than that in torque, but in an extremely rider-friendly package with a linear power curve, thanks in part to the flawless H-D EFI and the chosen cams. This motor will cruise all day at 3,500-4,000 rpm and has enough power to pass anything on the road, usually without even downshifting.

Follow along as we take you through the basics of the parts swap.

Jeeli nie masz rodkw, lub po prostu nie chcesz kupowa nowego motocykla, ale boisz si o jego przeszo , przyjd do naszego salonu. Nie ukrywamy przeszoci, nie cofamy licznikw! Nie daj si oszuka, a na zakupione u nas motocykle udzielamy rkojmi. Nasz salon istnieje od 2002roku, sprzedajemy tylko pewne motocykle, a zadowolenie naszych klientw jest dla nas priorytetem.

Kontakt:
Adrian Wsik
691-300-300

Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2006
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 1700 cm3
Moc: 110 KM / 81 kW
Przebieg: 3 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Pas napędowy

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter

Dodatkowe informacje:

  • pierwszy właściciel
  • bezwypadkowy

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę