tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Cagiva W16 600 cm - 2000r! (nie XL KLR DR XT )! - rok 2000 - ORNETA lub OLSZTYN - warmi?sko-mazurskie

Cagiva W16 600 cm - 2000r (nie XL KLR DR XT ) (2000) - ORNETA lub OLSZTYN/warmi?sko-mazurskie

Edycja ogłoszenia

Ogłoszenie jest już nieaktualne

Szukaj podobnych ogłoszeń w aktualnych

Dane kontaktowe

Województwo warmi?sko-mazurskie

Link do ogłoszenia

Cena 4700 PLN

Do negocjacji

Ogłoszenie M1297235

Status ogłoszenia Aktualne

Ogłoszenie ważne do: 2009-06-06

Opis pojazdu:

SPRZEDAM LUB ZAMIENIE najchetniej na jakies turystyczne enduro typu Aprilia Pegaso, Suzuki DR, Honda Dominator itp.(GRUNT BY MIALO OWIEWKE LUB CHOCIAZBY MOZLIWOSC ZAMONTOWANIA JEJ I KUFROW CZYLI W OSTATECZNOSCI MOZE BYC NAWET JAKIS SCIGACZ) lub jakas 125 zarejestrowana na motorower(tzw.125/50) motocykl Cagiva W16 poj. 600 cm3 z 2000 roku, profesjonalna wersja Supermoto na firmowych podzespolach najlepszych swiatowych marek sprowadzona 1,5 roku temu z Francji i zarejestrowana w Polsce!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLIWO ZAKUPU NA RATY !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opis:
WYCZESANY SPRZT W TEREN I NA SZOS !!! Choc w tej chwili raczej na szose ale po polnej drodze takze pojedzie. Wystarczy jednak tylko zmienic opony (koszt dobrych uzywek ok. 30zl/szt.) i po polnych drogach frajda murowana!!!

Tuning:
1.Specjalne lejsze markowe koa z szerszymi felgami renomowanej chiszpanskiej firmy AKRONT dedykowane do Supermoto.
2.Oryginalne malowanie.
3.Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (hamulce brzytwa).
4.Krotszy przedni botnik w stylu Supermoto poprawiajacy chlodzenie i aerodynamike.
5.Markowe opony z grnej py:
ty: Michelin 150/70 R17;
przd: Pirelli 110/70 R17;
6.Wydajniejsze zaciski chamulcowe najlepszej na wiecie firmy BREMBO.
7.Wygodniejsza kiera bez tej chamskiej poprzeczki rodem z rowerka BMX.

NIE JEST TO ZADEN WIEJSKI TUNING GDYZ W TAKIM STANIE ZOSTALA W GRUDNIU 2007r SPROWADZONA Z FRANCJI TAKZE JESTEM PRAWIE PEWIEN IZ JEZDZILA JEDYNIE PO TAMTEJSZYCH JAKOSCIOWO NIEPOROWNYWALNIE LEPSZYCH ASFALTOWYCH DROGACH!

Silnik:
Bardzo elastyczny (cignie od najnizszych obrotow) i ekonomiczny (okolo 5L) 4 zaworowy, 4 suwowy singiel chodzony powietrzem i olejem zasilany jednym mechanicznym ganikiem.
Prosty, a przez to oszczdny i wy3may co pozwala na wasnorczne naprawy i czynnoci serwisowe tym samym znacznie obniajc koszty u3mania.

Nadwozie:
Plastik is fantastik! ;-D
Fsio plastikowe (nawet zbiornik paliwa)!

Zawieszenie:
Renomowanej firmy MARZOCCHI o duym skoq i komfortowe, a dzieki atwej regulacji dobre na kad nawierzchnie.

(+) :
1.Wygld.
2.Osigi (na 2 miga na kole, a rwie na kadym biegu). Przyspieszenie okolo 6 sekund a Vmax okolo 160km/h.
3.Niskie spalanie (srednio 5,3L natomiast w trasie okolo 4,5 a nawet jak masz ciezka reke to i tak w 6 sie zmiesci).
4.Regulowane zawieszenie.
5.W miare dobra dostpno czci (wbrew powszechnym opiniom na rynku jest ich full gdy malo kto wie iz pasuj od innych motocykli tej marki, np.takie same silniki montowano w 3 rnych modelach (W16 , River i Canyon) o zupenie innym przeznaczeniu a nadwozia w 2 innych(W8 i W12)! Po prostu trzeba umie szuka ;-D ).
6.Renoma marki (do tego koncernu nale najlepsze sportowe firmy jak Ducati i Husqvarna!).
7.Trwao, bezawaryjno i prostota (wszystko pojedyncze: 1 cylinder zasilany jednym mechanicznym ganikiem japonskiej firmy MIKUNI (zaden skomplikowany podcisnieniowiec z parciejcymi membranami lub 2 gazniki na 1 garze wymagajace cosezonowej synchronizacji jak w wiekszosci japonskich motocykli). Dzieki temu w niecale 3 godzinki sam go sciagnalem, rozlozylem, wyczyscilem, zalozylem i wyregulowalem. Tym samym oszczedzilem 150zl na mechanika, a robilem to pierwszy raz w zyciu!).
8.Markowe podzespoy.
9.wietne hankle z przewodami w oplocie.
10.Oryginalno.
11.Chodnica oleju.
12.Brzmienie silnika.
13.2 kluczyki do stacyjki.
14.Karta pojazdu.
15.Niska cena (za taka sam kas japonce sa 8-10 lat starsze i tym samym zajechane).
16.QPIONY okolo TYDZIEN TEMU NOWY AQMULATOR ZA 130ZL (paragon i opakowanie).
17.Oryginalna 250 stronicowa firmowa serwiswka z dokladnymi rysunkami technicznymi i opisami jak samodzielnie wykonac naprawy i czynnosci serwisowe!

(-) :
1.Uszkodzone sprzegielko rozrusznika (rozrusznik kreci ale ma poslizg na sprzegielku i powoli obraca walem dlatego w tej chwili odpala tylko na pych-fakt ze trza do tego 2 chlopa ale odpala doslownie po 2 metrach takze obowiazkowo trzeba jezdzic z pasazerem badz DUZA lub silna pasazerka ;-)). Koszt naprawy w granicach 300zl.

SPRZEDAJE PONIEWAZ PLANUJE Z KUMPLEM WYCIECZKE DO CZEGO TA CAGIVA SREDNIO SIE NADAJE W ZWIAZKU Z POWYZSZYM JAK JUZ WSPOMINALEM W GRE WCHODZI ROWNIEZ ZAMIANA NA JAKIES INNE MOTO BARDZIEJ NADAJACE SIE DO TURYSTYKI lub jakas 125 zarejestrowana na motorower (tzw.125/50). MOZE BYC Z DOPLATA! SPIESZY MI SIE BO TERMIN W/W WYPRAWY CORAZ BLIZEJ STAD TAK NISKA CENA!

!!! JEDNYM SLOWEM CZEKAM NA PROPOZYCJE KUPNA LUB ZAMIANY !!!


Informacje o pojeździe:

Rok produkcji: 2000
Przegląd techniczny: 12-2008
Ubezpieczenie OC: 01-2009
Pierwsza rejestracja: 02-2000
Pojazd uszkodzony: Nie
Pojemność skokowa: 600 cm3
Moc: 46 KM / 34 kW
Przebieg: 8 127 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: Łańcuch
Kolor: żółty

Dodatkowe wyposażenie:

  • elektryczny starter

Dodatkowe informacje:

  • bezwypadkowy
  • zarejestrowany w Polsce

ogłoszenie nieaktualne
KLIKNIJ, aby wyszukać podobnych ogłoszeń w ogłoszeniach aktualnych...

Dodaj ogłoszenie

Regulamin korzystania z serwisu ogłoszeniowego w portalu www.scgacz.pl

na górę